LeLiLa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Spørsmål til jentene Best å holde hender eller holde rundt skulder? ;O Skal møte ei jente for andre gang (: Takk for svar Lenke til kommentar
mortania Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Humør, tilgjengelighet, individuelle foretrekkelser. Jeg holder hånd hvis jeg har stor veske, vil holdes rundt skulder om vi ikke bærer på noe særlig, og hender jeg ikke holder på zappy i det hele tatt Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Spørs hva dere gjør. hvis dere går er det lettest å holde hender, men romantisk å bli holdt rundt i kortere perioder. prøv deg frem! hvis du prøver å holde rundt henne når dere sitter og hun setter seg bedre til rette i armkroken din er det bra. hvis hun blir sittende som hun gjorde kan det bli ubehagelig for både deg og henne. Du kan prøve å dra henne litt mot deg forsiktig hvis hun ikke beveger seg selv. Hvis du har lagt armen der og vil ha den tilbake, kan du late som du må på do eller hente mer drikke eller noe annet. hvis det ikke går kan det være lurt å holde hender eller legge en hånd forsiktig på låret, men ikke for høyt opp første gangen.. tror iallefall det er bra å variere litt. (på kino kan det være vanskelig å holde rundt og på restaurant ser det litt "mye" ut..) Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Holde hender når man går og bli holdt rundt når man sitter (kommer litt an på hvor) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå