levlex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Apples nye patent lar deg høre på musikksamlingen over internett og Wi-fi - til for eksempel Iphone. Les mer Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner ikke helt hva som skiller det der fra Simplify Media. Har jo vært mulig på førstegenerasjons-iPhone siden før årsskiftet, og Simplify Media er en mye bedre løsning som også lar deg streame fra dine venners musikksamling og omvendt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Men Simplify Media er ikke lovlig i Apples øyne Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 orb.com har vel hatt denne løsningen operativ et års tid på iphone, og en 5-6 års tid på windows mobile.... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det er vel ikke et nyhet at Apple "finner opp" gamle ting? De Apple-troende vil juble og hylle Jobs mens media vil skrive lange artikkeler hvor de forteller hvor nyskapende og revolusjonerende den siste iPhone-generasjonen er. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner ikke helt hva som skiller det der fra Simplify Media Det jeg ikke skjønner er hvordan folk ikke klarer å skille på en hack-løsning for teknisk interesserte og en lovlig løsning som alle kan bruke. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det ikke noe ala Nutsie også? Der kan man legge hele iTunes Biblioteket, og høre på det over nett. Her er hvertfall noe av min musikk. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Skjønner ikke helt hva som skiller det der fra Simplify Media Det jeg ikke skjønner er hvordan folk ikke klarer å skille på en hack-løsning for teknisk interesserte og en lovlig løsning som alle kan bruke. Det er ingen hack-løsning. Simplify Media funker mellom datamaskiner også, finnes for både Windows og Mac og fungerer som en drøm enten man bruker iTunes, Windows Media Player eller Winamp. Ulovlig er det heller ikke. Anbefaler dere å sjekke ut Simplify. Det er genialt, og fungerer mye bedre enn Orb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg