Gå til innhold

Overføre profil/savefiler mellom xboxer?

Floyd88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, såfremt det er lagret på harddisk \ minnekort. Tenkte du på Xbox 360 eller den gode gamle Xboxen?

Xbox 360:)

Skaff deg en Memory Unit så kan du ta med gamertagen din overalt også.

Koster en sånn mye, hvor får man kjøpt det?:)

Lenke til kommentar

Tror det heter Migration Kit og kan bestilles gratis fra MS. Problemet er at det tar dritlang tid å få den, etter hva jeg har hørt hvertfall. Dessuten kan man ikke ta med seg dataene på samme måte som med MU, derfor anbefaler jeg å kjøpe en slik hvis du har muligheten.

Lenke til kommentar

Har en slik memory card, bare en mindre type, og den fungerer utmerket til å overføre saver og sånt.

Men jeg lurer på noe (off-topic): dersom jeg skal spille co-op på Rock Band på en annen Xbox enn min egen, er det bare å legge over gamer profilen + Rock Band saven, og ha minnekortet i den andre xboxen? Blir alt lagret på minnekortet da, og kan jeg da legge disse over igjen på min harddisk uten at det skjer noe kødd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Har en slik memory card, bare en mindre type, og den fungerer utmerket til å overføre saver og sånt.

Men jeg lurer på noe (off-topic): dersom jeg skal spille co-op på Rock Band på en annen Xbox enn min egen, er det bare å legge over gamer profilen + Rock Band saven, og ha minnekortet i den andre xboxen? Blir alt lagret på minnekortet da, og kan jeg da legge disse over igjen på min harddisk uten at det skjer noe kødd?

det du lurer på?

Må man være logget inn på Live for å bruke sangene man har lastet ned? En kamerat tok med hdd sin til meg for å laste ned (ettersom han ikke har nett hjemme) men fant ikke sangene i spillet når han kom hjem. Sangene er jo lastet ned og ligger på hdd.

I det tilfellet, ja, men hvis du hadde brukt din egen maskin kunne du vært offline og likevell fått tilgang til sangene. Inntill MS gjør noe med dette, funker betalt DLC kun på samme maskin som den ble lastet ned på offline. Er du online funker det uansett da. MS har en slags fix på nettsiden som gjør at du overfører lisensen til en ny konsoll, men det er vell ikke noe vits i det i dette tilfellet.

Btw, er det ikke bare å ta recover gamertag på kameraten sin 360 da?

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...