Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jentene!


Gjest shy guy

Anbefalte innlegg

Gjest shy guy

Hei

 

Emnetittelen er nok ganske rar for mange av dere. Men jeg er en ganske tynn gutt, og det ser nesten ut som jeg ikke eier en eneste muskel:P I tillegg føler jeg selv at hodet mitt er stort i forhold til resten av kroppen. Selv synes jeg at jeg ser merkelig ut, men dette kan være et resultat av mitt meget reduserte selvbilde.

 

Dårlig selvbilde er hvertfall ikke en god "grunnstein" om man vil bli mer sosial, helst med det motsatte kjønn.

Mitt dårlige selvbilde går for det meste ut på utseende.

 

Derfor stiller jeg mitt spørsmål til jentene på forumet;

 

- Hvilket bilde har dere av gutter som er litt tynne, og som "kanskje" har et litt stort hode?

Er det ikke personlighet som teller? Jeg ser ikke akkurat ut som ringeren i Notre Dame, og det er ikke sikkert at

de bemerkningene jeg har gjort er reelle. Jeg føler meg bare lite attraktiv:P

 

Dette er et forsøk på å få min sosiale selvtillit opp på et normalt nivå. So please be gentle:P hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseendet er absolutt ikke alt. Det er faktisk noe av det minst viktige for meg, selv om et pent ytre ikke skader. Med sjarm og ustråling og andre gode kvaliteter blir utseendet straks mindre viktig ... Når det gjelder tynne gutter synes jeg absolutt ikke det er negativt. Har faktisk funnet ut at guttene jeg faller for ofte er litt tynne.

Lenke til kommentar

Er ikke noe galt med et stort hode, nå er jeg ikke jente da, men tror ikke de fleste bryr seg om dette.

 

Alt du trenger er en kul hårsveis som matcher bra med størrelsen og ansiktsformen.

 

Og hvis du synes ansiktet ditt er for stort for kroppen kan du jo begynne å trene med vekter, du har sikkert bra gener :) Selv var jeg liten og skinny før og trodde ikke jeg kunne ha bra gener, men det hadde jeg uten at det viste det.

 

En bra stil er også viktig, finn noe som passer til deg. Ikke nødvendigvis kjempedyre klær, det er ikke nødvendig. Når jeg mener bra stil mener jeg kule klær som får deg til å se bra ut.

Lenke til kommentar
Hei

 

Emnetittelen er nok ganske rar for mange av dere. Men jeg er en ganske tynn gutt, og det ser nesten ut som jeg ikke eier en eneste muskel:P I tillegg føler jeg selv at hodet mitt er stort i forhold til resten av kroppen. Selv synes jeg at jeg ser merkelig ut, men dette kan være et resultat av mitt meget reduserte selvbilde.

 

Dårlig selvbilde er hvertfall ikke en god "grunnstein" om man vil bli mer sosial, helst med det motsatte kjønn.

Mitt dårlige selvbilde går for det meste ut på utseende.

 

Derfor stiller jeg mitt spørsmål til jentene på forumet;

 

- Hvilket bilde har dere av gutter som er litt tynne, og som "kanskje" har et litt stort hode?

Er det ikke personlighet som teller? Jeg ser ikke akkurat ut som ringeren i Notre Dame, og det er ikke sikkert at

de bemerkningene jeg har gjort er reelle. Jeg føler meg bare lite attraktiv:P

 

Dette er et forsøk på å få min sosiale selvtillit opp på et normalt nivå. So please be gentle:P hehe

du kan jo ta en titt på PUA tråden, for som det står der så har genetisk utseendet svært lite å si når det kommer til det å dra damer. med en god personlighet kommer du langt uansett...

 

hvis du har dårlig fysikk så kan du gjøre opp for dette med stilige klær og god hygiene ( vær renslig ).

 

lykke til :)

Lenke til kommentar

hehe vil si at jeg kjente mye igjen av dette på hvordan jeg var før. har stort hode, spinkel kropp men er høy og naturlig brede skuldre(uten muskler? haha)

 

hjemme trodde jeg at jeg var null og ingen ting. men så tilbragte jeg hele sommerferien i USA(ifjor). der fikk jeg en del gode bemerknigner på at jeg så bra ut og annet smisk. hehe hjalp meg ganske mye på selvtilliten. merket det da jeg utforsket nye vennekretser (hvor jeg blant annet møtte dama mi) sier ikke at du skal dra til usa. men møt nye folk. de gamle folka du kjenner er ikke så flinke med si sånt til hverandre. hva jeg har opplevd ihvertfall.

 

Hvis du er veldig tynn kan det bli ubehagelig å ha sex med deg. Kjæresten min er ikke av de tynneste (men han er altfor tynn, seriøst) og hans FANTASTISKE hofteben er veldig deilig når de krasjer med mine :p

 

 

forresten, dette får jeg høre også endel. haha men tar forhold til det ved sex. har kanskje ikke svære armer, men skal vel holde meg oppe den tiden vi har den stillignen

Lenke til kommentar
hehe vil si at jeg kjente mye igjen av dette på hvordan jeg var før. har stort hode, spinkel kropp men er høy og naturlig brede skuldre(uten muskler? haha)

 

hjemme trodde jeg at jeg var null og ingen ting. men så tilbragte jeg hele sommerferien i USA(ifjor). der fikk jeg en del gode bemerknigner på at jeg så bra ut og annet smisk. hehe hjalp meg ganske mye på selvtilliten. merket det da jeg utforsket nye vennekretser (hvor jeg blant annet møtte dama mi) sier ikke at du skal dra til usa. men møt nye folk. de gamle folka du kjenner er ikke så flinke med si sånt til hverandre. hva jeg har opplevd ihvertfall.

 

Hvis du er veldig tynn kan det bli ubehagelig å ha sex med deg. Kjæresten min er ikke av de tynneste (men han er altfor tynn, seriøst) og hans FANTASTISKE hofteben er veldig deilig når de krasjer med mine :p

 

 

forresten, dette får jeg høre også endel. haha men tar forhold til det ved sex. har kanskje ikke svære armer, men skal vel holde meg oppe den tiden vi har den stillignen

Det er sant at Amerikanere er veldig flinke til å gi komplementer. Her i Landet må det nesten være noe seksuelt eller kjærlighet i bildet før noen gir komplementer til andre virker det som.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marthe_*

Det er ikke meningen å slenge noe frekkt på deg. og jeg skal være gentle.. :p

Utseende er det første som i det hele tatt tiltrekker jenter til å smile eller gå bort til gutten. Jeg snur meg ikke to ganger etter en stygg gutt. Men jeg er enige med andre her inne. Begynn å tren, skift litt klesstil og fiks håret ditt slik at du kanskje kan "gjemme" hodet ditt litt. Vet ikke hva mer jeg kan si, men ikke gi opp. :)

Lenke til kommentar

Er det ikke det ene er det det andre.

 

Det er helt sykt hvor mange ting som bryter ned selvtilliten til folk. Kan være fordi de er for lave, for høye, for tynne, for tjukke, for stor nese, for liten pikk, for korte ben, for spinkle armer, for store ører, for masse babyfett i kinnene, øyefarge, hodestørrelse (?!), for store føtter og for små pupper... and the list goes on.

 

Alt har sine fordeler og ulemper. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Hvis du er veldig tynn kan det bli ubehagelig å ha sex med deg. Kjæresten min er ikke av de tynneste (men han er altfor tynn, seriøst) og hans FANTASTISKE hofteben er veldig deilig når de krasjer med mine :p

 

Har hatt samme problem med dama^^ Men da klager jeg heller på at dama er for tynn :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...