Slurt-is Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Jeg skal klistre ut et klistremerke til å ha på gitaren min (logoen til bandet), men jeg vil ha den gjennomsiktig (bortsett fra selve logoen da). Jeg finner (og har) bare klistrepapir med papir utenpå, slik at det blir en hvit bakgrunn. Noen som vet hvor man kan få tak i skikkelig klistrepapir i gjennomsiktig plast (som en slags overhead-film med lim bak)? Takker på forhånd Endret 11. august 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det finnes sikkert, men bare minner deg på at det ikke går ann å printe hvit farge på arket, så logoen bør da være uten hvit farge og med ellers klare og skarpe farger. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Logoen er kun i svart Men angående å få hvitt... Jeg vil gjerne ha noen i hvitt også, men jeg vet jo (som du sier), at det ikke går an å printe hvitt. Må jeg eventuelt gå til f.eks. et trykkeri eller no? For det er jo en del hvite klistremerker der ute, så noen må jo ha utstyr til det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 går det ikke an å få det hvite til med lit maling eller lakk da ? tro om du ikke bare kan bruke en pen som skriver hvitt. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Det blir på ingen måte like pent som om det blir maskinelt produsert, som printet eller trykket. Endret 12. august 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå