Genuine Genes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Vet ikke om dette bryter med noen forumregler, dere får vel bare fjerne/flytte tråden hvis det er tilfellet. Jeg trenger lærebøker til skolen, og de er fyktelig dyre å kjøpe nye. Lurte derfor på om noen hadde bøker for VG1 på Danielsen Videregående Skole i Bergen liggende. Da vil jeg gjerne kjøpe disse. Send meg pm om du er interessert. På forhånd takk^^ Navn på bøker: Sinus 1T av Tore Oldervoll (matematikk) Cosinus 1T av Tore Oldervoll (matematikk) Experience av Bente Heian (engelsk) Geografi av Leif Sørbel (geografi) Spinn av Carl-Henrik Bergjsjø (gymnastikk) Naturfag 5 av Harald Brandt (naturfag) Panorama av Marianne Røskeland (norsk) Bokmålsordliste for den videregående skolen av Lars Anders Kuldbrandstad (norsk) Ny agenda av Trond Borge (samfunnsfag) Vamos 1: Tekstbok av Liv Kristiane Bugge (spansk) Vamos 1: Øvingsbok av Liv Kristiane Bugge (spansk) Om du ikke har alle bøkene på listen gjør ikke det noe, jeg kjøper det du har Endret 12. august 2008 av sportacus88 Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 I Rogaland får vi gratis skolebøker, gjelder ikke dette for resten av landet? :o Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Første VGS får ikke gratis i år. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Fordi det er slikt det er bestemt nå, er for at elevene skal ha mulighet for å selge bøkene sine. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Det høres litt dumt ut da, bøkene skal kjøpes slik at de kan selges? Hva med å bare gi dem gratis in the first place? Nei grunnen til at jeg må kjøpe bøkene selv er nok at Danielsen er en privatskole. Ingen som har bøker altså? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mest sannsynlig ikke, med tanke på at første klasse fikk gratis skolebøker i fjor. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Hvorfor skulle de plutselig få gratis bøker ett år ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå