simzERK Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Joda, som dere ser trenger jeg tips til trening for å få magemuskler fortest mulig. Hvor mange sit ups må jeg ta hver kveld eller morgen for å få magemuskler fortest mulig? Eller annen trening om dere har forslag. Dette er for å forbedre selvtilliten. Litt info : 16 år, vekten er 65 kilo. Høyde er ca 1.80. Er ikke feit, men magen stikker litt ut. Simen. Endret 10. august 2008 av simzERK Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvis magen stikker ut så ville gjort litt andre grep i tillegg til sit-ups. Jogging f. eks. Hvor mange sit-ups du skal ta? Så mange du orker? Hvis du ikke er vant til å ta det må du jo trenes opp som alle andre, og da må du bli sliten. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Kan jo legge til at jeg spiller aktivt fotball. Trener 3 ganger i uken. Takker for svar Mimir. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Glem sit ups som andre fyren sier her.. Crunch er bedre..Du er 65 kg og 180 høy, er jo ikke noe, du veier jo ikke mye i det hele tatt.. har du noen gang målt fettprosent? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er litt for mange som tror at sixpack alene er et resultat av magetrening. Det er en god kombinasjon av magetrening, kardiotrening og kosthold. De to sistnevnte tingene er veldig viktig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bare de 2 sistnevnte holder til 6pack for denne gutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå