oyztain Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Korleis kan eg formatere heile harddisken slik at allepartisjonane forsvinn? har ein WD20Gig. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Vil du beholde det du har der fra før - Partition Magic Driter du i det - Fdisk i Dos Lenke til kommentar
oyztain Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 neida... vill ikkje beholde noko, ALLT skal vekk Lenke til kommentar
HOI Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Start maskina med en oppstartsdiskett. Skriv fdisk. Velg slett partisjon, bekreft sletting. Fortsett med dette til det ikke er partisjoner igjen. Lykke til Lenke til kommentar
manofwar Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Kommer kanskje an på hvilken OS du bruker, men jeg tror ikke at Fdisk blir kopiert over til disketten, da må du kopiere den selv over til disketten. Tror den ligger under system. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 For å lage oppstartsdiskett må du ha win9x, vet ikke hvordan det er med win95 men 98se og me legger fdisk på ramdriven som lages når du starter opp maskina fra disketten. Men jeg tror at det blir lagt en PATH dit så du kan skrive det fra hvorsomhelst. (tror jeg da, lenge siden jeg har måtte slite med dette) Lenke til kommentar
oyztain Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 ok!! takker for svar! men har PT 6.0. gjør dette den samme gode jobben?? mvh øystein Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 I PtM kan du jo slette, formatere og alt annet tenkelig man kan gjøre med partisjonering av HD'er, så det skulle vel gå bra Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Joda, fdisk er på oppstart disketten. Ihverfall på win 98. Med fdisk kan du fjerne alt. både dos partisjoner og ikke dos partisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå