Shtian Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hei! Sittet lenge og grublet på om jeg skal kjøpe meg en Gamecube, og har til slutt funnet ut at jeg skal gjøre det. Nå er det slik at den ikke selges overalt lenger og den er også billigere i utenlandske butikker enn den er på f.eks finn.no. Det jeg lurer på er om noen vet om noen internettbutikker som selger gamecube (ny/brukt) og som sender til Norge (Godt utvalg på Amazon.com, men shipper ikke til Norge..) Spør hvis jeg har formulert meg dårlig og flytt gjerne emnet hvis det er feilpostet I tilfelle noen som leser dette selger en gamecube til en rimelig pris så PM meg Endret 10. august 2008 av Shtian Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 wii støtter gc disker..=Þ Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 wii støtter gc disker..=Þ Wii er dyrt Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 men du kan spille wii spill og!=Þ bedre å kjøpe en wii enn gc=\ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Nintendo Gamecube - 59,90 USD Freeloader - 19,90 USD Sammenlagt blir det 79.80 USD, noe som tilsvarer 429.363 NOK Hvis du sender dem en mail først og spør om de kan sette prislappen under 200kr så slipper du toll i tillegg (hvis du har skikkelig uflaks sjekker tollen pakken din likevel, da blir det 20% dyrere eller noe.) Noe du burde merke deg er at Play-Asia har bare japanske Gamecuber igjen, så hvis du kjøper det jeg har lagt fram til deg så blir du nødt til å sette inn Freeloaderen hver gang du starten Gamecuben, ihvertfall så lenge du skal spille et europeisk spill. Denne prosessen tar ikke mer enn 1-2 minutter på Wii, tror ikke det tar noe lengre tid på GC. Endret 11. august 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 1-2 min på wii:P? det tar jo bare 30 sec=Þ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Njaaa... spørs hvor våken du er. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Så hvis jeg kjøper en japansk gamecube skal jeg da kjøpe en (US) Freeloader? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Launch and play imported GameCube™ games from any region No need to modify your console – keeps your warranty intact Add loads of new titles to your GameCube™ collection, including games that may never be released in your region Play US and Japanese games on a PAL GameCube™ Play PAL games on a US or Japanese GameCube™ Fast and easy to use Compatible with the Panasonic Q Not 100% compatible with the Japanese version of F-Zero GX and Paper Mario 2 Korrekt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Wii er dyrere i innkjøp, men du vil nok sannsynligvis få mye mer glede ut av den på lang sikt. Den tar alle GC-spillene om du har GC-minnekort og kontroller pluss alle Wii-spillene, og i tillegg kan du laste ned billige spill via VC og WiiWare om du har tilgang til internett. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Brukt Gamecube koster 399kr på EBgames i ski. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg vil nesten si Wii er en smartere investering enn GC, men det er nå ditt valg. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg vil nesten si Wii er en smartere investering enn GC, men det er nå ditt valg. Støtter den. Får vel Wii til et pr tusenlapper, en venn av meg var så heldig å fant en på konkurssalg til 1700,- tidlig 2007. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Brukt Gamecube koster 399kr på EBgames i ski. 349,- nå, satte personlig ned prisen i dag Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Selv om jeg også mener Wii er en "bedre" investering, da man får mye glede ut av den, og den vil forhåpentligvis vare en god stund. Men det koster jo sikkert 10 ganger så dyrt hvis man regner med konsoll + 4 kontrollere. Så om man bare vil betale få hundrelapp er jo ikke GC er dårlig kjøp. Men tenk litt over hvilket spill på GC du vil spille, det er kanskje ikke så mange av dem, og det blir ikke flere. Skulle jeg valgt en konsoll fra forrige generasjon hadde jeg valgt PS2. Det utgis fortsatt gode spill til den, og den er også billig og lettere å få tak i. Og den har også etter min mening mange flere gode spill enn GC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå