veggiz1 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Heisann, jeg har ikke fulgt med så mye på datafronten i det siste, så jeg trenger litt hjelp med min oppgradering av en sliten og ganske gåen maskin (blåskjerm annahvert min). Har da satt sammen det jeg trenger (har kabinett, skjerm, hdd og helt ny 550w corsair strømforsyning (håper det holder?)) i en handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=79863 det jeg da lurer på er om disse delen passer sammen/vil fungere godt sammen, eller om jeg burde gjøre noen bytter. prisen bør helst ikke gå over 3300 hos komplett(hentebua<3) takk for alle tips Endret 11. august 2008 av veggiz1 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ytelsesmessig er det nesten en skam å ikke legge noen kroner til i potten og kjøpe et ATi4850, Intel E8400 og Intel P45 hovedkort. Handlevogn 3421 fra Amentio Om dette ikke er aktuelt og hoved aktiviteten er spill ville jeg i alle fall vurdert et ATI4850 Lenke til kommentar
veggiz1 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) takk for svar, det der ser meget aktuelt ut. hovedaktiviteten er spill ja. tror jeg faktisk går for den pakka du valgte der, med en annen ram-pakke som komplett har på lager, så jeg får hentet det imorgen. Endret 11. august 2008 av veggiz1 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 4850 100 kr billigere fra komplett/samme kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå