Champ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Skulle plugge ut kabelen fra høytalerene og putte dem i GBAen for og teste det idag :wink: og det funket jo fint. Men problemene kom når jeg skulle sette kabelen i igjen, datamaskinen stod på og det kom ett lite "dunk" fra høytalerene når jeg puttet den i (ikke noe særlig høyere enn når du dytter pluggen bortpå kabinettet eller slår lett på den med fingeren), tenkte ikke noe mer over det siden at jeg har hørt dette mange ganger før. Jeg skrudde så på noe musikk for å teste at jeg hadde puttet den i riktig uttak siden det var ganske mørkt og det funket fint. Gikk deretter ned for og hente meg noe å drikke men da jeg kom opp funket ikke lyden. jeg har prøvd reboot og installering av driverene igjen. Gidder ikke stappe det inn i en annen maskin kan noe slikt sette lydkortet ut av spill, har fått ett par støt bakpå maskinen før. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 hvis høyttalerne sto på et forholdsvis høyt volum, kan forsterkeren ha blitt ødelagt, test med noen andre høyttalere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå