Chaos8749 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hey lurte bare på om det gikk ann å bygge om fra automat gir til manuell og hvor mye det koster sånn ca. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det kommer jo helt ann på hva slags bil det er snakk om. Mye jobb er det nok uansett. Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er mulig og det koster ingenting hvis du gjør alt selv og allerede har alt du trenger. Jeg har selv bygd om biler fra automat til manuell. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan er det mulig? hva har jeg allerede? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan er det mulig? hva har jeg allerede? Det vil si, du har ingenting =) Man må jo ha en manuell kasse da, dette kan man sikkert få tak i billig på høgger, kommer ann på bilen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvis du ikke veit hva som trengs for å sette ei manuell kasse i en bil så lurer jeg på om det kanskje ikke er noe for deg å sette i gang med aleine, i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå