Gå til innhold

Anbefaling norsk film

Gompen14

Anbefalte innlegg

Hei skal ha film kveld snart, bare lurte om dere har noen gode anbefalinger

vil ha en litt nyere norsk film. tenkte på noe enten alla mannen som elsket yngve, eller noe mer i gata til fritt vilt eller rovdyr.. men noen som har noen alternativer til disse ? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste "nye", norske filmen jeg mener er verdt å se er Mannen som elsket Yngve, og den nevnte du jo. Er generelt sett ganske labert på den norske filmfronten om dagen. Jeg ville enten satset på noen gode, gamle klassikere, eller kjørt noe amerikansk skit.

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Glem de nyere norske filmene gutten min. De er middelmådige i forhold til hvor mye annen god film som finnes der ute. Prøv deg heller på filmene om Pelle&Proffen(Døden På Oslo S, De Blå Ulvene, Giftige Løgner), eller noe Wam&Vennerød(Lasse&Geir, Åpen Framtid, Adjø Solidaritet). Fikk tak i et eksemplar av Fifty/Fifty her om dagen, den er også verdt å sjekke ut. Disse filmene er så over-the-top at det er helt latterlig, og må være de ultimate filmene på en guttekveld/vors/nach.

Lenke til kommentar

Sær i den forstand at vi begynner midt i handlingen i en fremmed omgivelse uten noe som helst bakgrunnsinformasjon om hovedpersonen eller hvorfor han er der. Mer kan jeg vel ikke si uten spolers, men det er alt annet enn en straight forward film.

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Ja.

Den var veldig straight forward. Faktisk, noe av det mest gjennomskuelige jeg har sett.

Handlingen har blitt illustrert så mange ganger før og hvert eneste tidligere forsøk har gjort det bedre.

Endret av Jan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...