Gå til innhold

Budsjettkabinetter på 3Dfx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3DfxCool har fått inn noen tøffe Aero kabinetter, med flerfarget LED i front og mulighet for sidepanel med vindu og edderkoppmønster. Prisen er heller ikke avskrekkende - 750 med edderkopp plexidør og grønn katode. Test kommer selvfølgelig!

Det der virket "billig". Tynne blikkplater er et tegn på at det slipper ut mye støy, men billig er det ikke: 750kr + PSU kommer jo fort opp i godt over tusenlappen. Jeg er også spent på om testen konkluderer med at 3Dfx ikke forsøker å lure oss til å kjøpe et alt for dårlig produkt til en alt for høy pris.

Gleder meg til testen :)

Men dere kunne ikke tenkt dere å teste ett Sweex Xenon kabinett? Koster jo bare 439,- og ser jo ikke så verst ut.

Det ser faktisk bedre ut til tross for at det koster nesten halvparten og kommer med 300W PSU.

Lenke til kommentar

Det der virket "billig". Tynne blikkplater er et tegn på at det slipper ut mye støy, men billig er det ikke: 750kr + PSU kommer jo fort opp i godt over tusenlappen. Jeg er også spent på om testen konkluderer med at 3Dfx ikke forsøker å lure oss til å kjøpe et alt for dårlig produkt til en alt for høy pris.

Jeg tør ikke si noe om dem enda, annet enn at jeg har hørt godt om dem. Testen vil uansett si klart fra om fordeler og ulemper.

Lenke til kommentar

1. Det er dritdyrt

2. Det er laget for OpenGL, med kun Dx8.1-støtte

3. Det er IKKE optimalisert for spill

4. Det finnes etter hva jeg har klart å spore opp ingen overklokkingssoftware for 3DLabs

 

Så nei, jeg tror ikke vi kommer til å teste Wildcat 990. Men det er klart - hvis det plutselig skulle ramle et 3DLabs-kort til tredve lapper i fanget på oss skal vi saktens klare å få gjort noe med det ;-)

 

Hva det har med dette emnet å gjøre er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Kan dere teste ut hvor bra de nye 3dlabs Wildcat 990 er til spill, og om de er mulige å overklokke?  :p

 

Som Novec sa. hva har det med dette emnet å gjøre? :grumpy:

tror du tok det opp fordi jeg lurte på det med testen.. :smile:

Dessuten, ALDRI kjøp no fra 3dlabs, har gjordt den feilen..

og jeg angrer sterkt..

 

Men please start et nytt emne Acexec :)

Jeg driver ikke forumet selv, hehe, men det er kjipt når folk drasser inn andre emner på emner som ikke har noe med det en skriver med :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...