simen236 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Det hovedkortet du har valgt er et crossfire hovedkort ikke SLI.Men det er jo ikke så farlig når du bare skal kjøre 1 skjermkort bare tenkte jegg skulle sifra Lykke til med byggingen av pc-en og hver forsiktig så du ikke ødelegger noe, for det er mange som har klart dette over årenes tid. Ta deg god tid, vær rolig, vis du føler at det stresser vent 5 minutter og så fortsetter du for dette er jo dyre deler og det er ikke gøy og knekke noe da. Mvh donnieakalefty Egentlig skulle jeg bare ha et Intel hovedkort, noen som vet om noen bra Intel hovedkort? Edit: Hva med dette her http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340951 Endret 12. august 2008 av simen236 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Vis du bare skal ha et intel kort så har jeg et veldig bra et til deg. Det er utrolig bra til overklokking veldig enkelt og kunne passe deg perfekt siden du bare skal ha 1 skjermkort. Foxconn Mars 1 295,kr Produsentens info om kortet Egen overklokkings video guide laget av Shamino som forteller deg alt du trenger for og klokke kortet ditt, veldig enkel og utrolig godt forklart guide. Denne jeg brukte og nådde 3.6 ghz på min quad q6600 på 1-2 timer på innstillingene han snakker om Shamino overklokkings guide Dette er et hovedkort jeg anbefaler deg på det sterkeste, det er utrolig bra til all slags bruk og utrolig enkelt og bruke også med masse potensiale Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Vis du bare skal ha et intel kort så har jeg et veldig bra et til deg.Det er utrolig bra til overklokking veldig enkelt og kunne passe deg perfekt siden du bare skal ha 1 skjermkort. Foxconn Mars 1 295,kr Produsentens info om kortet Egen overklokkings video guide laget av Shamino som forteller deg alt du trenger for og klokke kortet ditt, veldig enkel og utrolig godt forklart guide. Denne jeg brukte og nådde 3.6 ghz på min quad q6600 på 1-2 timer på innstillingene han snakker om Shamino overklokkings guide Dette er et hovedkort jeg anbefaler deg på det sterkeste, det er utrolig bra til all slags bruk og utrolig enkelt og bruke også med masse potensiale Tusen takk for alle tips donnieakalefty. Har vært veldig nyttig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bare hyggelig og kunne hjelpe deg og faller valget på Foxconn Mars sitt hovedkort så kan du glede deg med at det tilhører Quantum Force serien til Foxconn som er overklokker og gamer serien som er spessial laget for dette. Kortene blir sendt til overklokker rundt omkring i verden og testet og så blir de tingene de peker ut endret og fikset så de er godt testet blant gamerne og overklokkerne. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
simen236 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Bare hyggelig og kunne hjelpe deg og faller valget på Foxconn Mars sitt hovedkort så kan du glede deg med at det tilhører Quantum Force serien til Foxconn som er overklokker og gamer serien som er spessial laget for dette. Kortene blir sendt til overklokker rundt omkring i verden og testet og så blir de tingene de peker ut endret og fikset så de er godt testet blant gamerne og overklokkerne. Mvh donnieakalefty Dette høres kjempe bra ut!! Det er nettopp det jeg skal med det nye hovedkortet, skjermkortet og CPU'en. GAMING!!!!!!! Edit: Yay, nice! kortet har til og med sunket litt i pris. Fra kr 1295 til kr 1175. Endret 12. august 2008 av simen236 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Dårlig gjort. Neida jeg kjøpte en sånn pakke jeg med strømforsyningen, det hovedkortet og kabinett til 3000 så det er greit det. Da er det jo en god grunn til og kjøpe det kortet når prisen også synker, for det er et fantastisk kort. Åh jeg glemte og sifra at et program som heter Aegis panel følger med hovedkortet som lar deg overvåke tempraturer, viftehastigheten og volt i et ganske facny design. Så det er nok bare og glede seg vis du kjøper det og som du sa det har jo alt det du skal ha. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå