tradhtare Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei! Har tenkt til å investere i en flatskjerm, for første gang, og kunne trengt litt innspill. Størrelse: 37" eller 42" Er litt størrelseshore, så størrelse har litt å si, men vil heller ha skikkelig oppløsning om det er de to det står mellom. Sitter cirkus 3 meter fra. Prisklasse: Må ikke overstige 10 000, men det er dermed ikke sagt at den MÅ koste så mye. Skjermen skal være LCD, og ha FullHD. Jeg har kabeltv, og skal ellers bruke den til å spille ps3,wii, og å se filmer. Filmene jeg ser er i blue ray og dvd via ps3'en. Ellers vil jeg også koble til pc'en for multimediabruk, som f.eks se film. Helst 3 HDMI-innganger. Lyd trenger ikke være optimal, da jeg skal koble til surroundanlegg. Fra Elkjøp ble jeg anbefalt denne, og følte at den virker fin : SHARP LC37X20S Noen innspill/tips? Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette? Sjekk postene nedover i forumet. Det er mange som har stilt det samme spøramålet som deg;) Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Hehe, takk for tipset, jeg har lest, men det er aldri noen som vil ha akkurat det samme. Jeg fulgte malen som sto i sticky-posten om å lage eget innlegg for å ikke bare få en generell vurdering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå