KKake Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er på jakt etter en MP3-spiller nå, og har sett meg ut to stykker, Samsung P2 og Sony NWZ-A826, begge med 4GB lagringsplass og stor skjerm. Er det noen som har erfaringer med begge spillerene, og kan anbefale en av dem for meg? Er ute etter passe stor skjerm, minst 4GB lagringsplass og grei batterilevetid. Linker til spillerene: Sony NWZ-A826 Samsung P2 Lenke til kommentar
Mr. Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er på jakt etter en MP3-spiller nå, og har sett meg ut to stykker, Samsung P2 og Sony NWZ-A826, begge med 4GB lagringsplass og stor skjerm.Er det noen som har erfaringer med begge spillerene, og kan anbefale en av dem for meg? Er ute etter passe stor skjerm, minst 4GB lagringsplass og grei batterilevetid. Linker til spillerene: Sony NWZ-A826 Samsung P2 Hvis musikkavspilling er det viktigste så tror jeg at jeg hadde valgt nvz a-826. Jeg har erfaring for at sony lager svært gode og holdbare batterier, og dessuten er jeg skeptisk til å gå med berøringsskjermer i lomma. Noen av dem tåler visst ikke all verden. (tror jeg at jeg har jeg lest) Kjøpte selv en 828 for noen måneder siden, og er veldig fornøyd. Den leveres jo også med ganske brukbare øretelefoner. Det eneste jeg ikke likte med den var at den ikke hadde standard usbkontakt, og at den er litt sær når det gjelder filkopiering. Det går forholdsvis tregt, og man må følge visse regler for å kunne vise foldere og musikkfiler i displayet. Hvertfall på min. Den støtter feks. variabel bitrate, men antagelig ikke "VMA pro", og en del andre spesielle varianter. Den melder noen ganger om at vma og mp3-filer som alerede har blitt kopiert inn med WMP11 ikke kan spilles fordi formatet ikke støttes. Kanskje er den litt kresen, jeg vet ikke..... I dag hadde jeg gjerne kjøpt den samme spilleren omigjen, men med 16GB. Lydkvaliteten er så god at jeg gjerne skulle ha hatt plass til 256bits mp3filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå