shizz kebab Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 da synes jeg dere skal dra hjem til henne og se en film. funker mye bedre enn kino, pluss at du sparer penger:) og hvis dere har hatt kontakt i et par år, så finner dere sikkert noe å snakke om;) Lenke til kommentar
Oterbacon Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En ting du ikke trenger å prøve på er voldtekt.Funker sjelden på første date. Du prøver bare ikke hardt nok. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kommunisér og tenk på henne som ei jente du ikke har blitt kjent med ennå. Om dere kun har hatt kontakt over nett og mobil er dere nok fortsatt nødt til å ta det fra begynnelsen når dere møter hverandre. Klart dere allerede har dannet et inntrykk av hverandre, men det kan fort bli noe annet når dere møter hverandre i virkeligheten. Hun er nok like spent og nervøs som det du er, kanskje nettopp fordi dere har forventninger. Prøv å ikke sette for store krav til deg selv, det er ikke noe verre enn å møte ei tilfeldig jente ute på gata. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tusen takk for svar! Setter STOR pris på all hjelp! Det beste man kan gjøre, er og dra til henne og se film? Ingenting anna fornuftig og gjøre? Ville Vonca: Tror du det funker no' bra da? For og være ærlig, aner jeg ingenting. Som nevnt i førsteposten, kjenner vi hverandre, samtidig som vi er vilt fremmede siden vi aldri har møtt hverandre. Alt er egentlig bare håpløst.. :/ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det beste man kan gjøre, er og dra til henne og se film?Ingenting anna fornuftig og gjøre? Du kan møte henne i byen og ta en matbit og prate litt, og etter dere har spist sier du at du vil se leiligheten hennes. Så drar dere dit og ser en film:) høres hvertfall ut som en grei plan Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Trådstarter: Ja. Har gått igjennom det samme selv. Om du virkelig ønsker å bli kjent med jenta synes jeg ikke dere bør starte med å sette dere ned og se en film ... Har på følelsen av at det fort kan bli stille og kanskje litt pinlig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Trenger ikke nødvendigvis gå til helvete selv om man ser på film da Jeg møtte eksen over nett, og første gang vi møttes så vi film, lagde mat og brukte resten av tia til å prate/kose. Jeg syns film kan være fint, men bedre å se film hjemme enn på kino i sånne situasjoner kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe.. Det er vel mest sannsynlig det vi kommer til og gjøre.. Men hvordan var det når dere møttes? Var ikke det litt rart? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 En ting du ikke trenger å prøve på er voldtekt.Funker sjelden på første date. Du prøver bare ikke hardt nok. Det var jeg som ble forsøkt voldtatt, prøv å følg litt med når du leser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hehe..Det er vel mest sannsynlig det vi kommer til og gjøre.. Men hvordan var det når dere møttes? Var ikke det litt rart? Joo, men etterhvert blei det jo bare fint Blir vel hva man gjør det til. Lenke til kommentar
indie Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det kommer til å bli rart, det er nesten garantert, men det som er bra er at det antakelig går seg til. Jeg skal selv møte en jente på fredag, men hun har jeg "kjent" i nesten én uke. Bare hopp ut i det. Det beste er nok å dra hjem til henne, se film, lage mat, prate, kose, kyss klapp og klem, hadebra. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hahaha! ;p Jaa, blir vel film + litt til.. (Får vi håpe? ) Lykke til på fredag, gjerne si ifra hvordan det går.. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 hvis du er SKIKKELIG nervøs.. sånn at du får vondt i magen liksom.. så bør du helle ned et par øl eller ta no shots.. seriøst. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har du møtt henne nå/hvordan gikk møtet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå