nomorebs Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Går med planer om å kjøpe inn et relativt dyrt objektiv, og lurer på om jeg bør gå for litt ekstra forsikring. B&H tilbyr jo 3 og 5 års internasjonal dekning via Sagemax. Behandler utstyret mitt meget pent, men å ha ekstra garanti hvis jeg senere skulle ønske å selge det på bruktmarkedet i Norge bør vel være en fordel. Lurer da på om det er noen som har kjøpt slik ekstra dekning, og om det er noen som faktisk har hatt behov for å benytte seg av den? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Pass da på at prisen ikke blir så høy at det kan svare seg å kjøpe i Norge uansett. Ved kjøp i Norge får du jo uansett fem års reklamasjonsrett med på kjøpet. Den dekker alle fabrikasjonsfeil eller feil som oppstår på grunn av fabrikasjonsfeil. Og da slipper du evt. å sende objektivet til USA eller noe for å få det fikset. For øvrig litt usikker på om du mener garanti eller forsikring, ettersom du bruker begge betegnelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå