VroD Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hei! Skal kjøpe Acer Aspire 7730G og ser det at pckiosken.no selger den for ca. en høvding mindre enn komplett.no Skulle hatt litt erfaringer og råd fra andre på om pckiosken er eit bra valg, eller om det er verdt å betale litt ekstra og bestille den fra komplett. Håper på raske svar.. Pckiosken Komplett Endret 10. august 2008 av VroD Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Har ikke handlet der før og jeg har sett seriøse webshops med mye værre oppsett på webshopen enn denne. At akkurat denne pcen du fant var billigere her kan være tilfeldig. Pcen jeg er ser etter var ikke spess billig her. HP 6510B C2D/ T8300-2.4G 160GB 2GB 14.1IN DVD±RW VB/XPP NO Denne pcen med T9300 cpu og 250GB hd koster 9000kr her i Sverge mens Pckiosken har den til 8800kr med lavere specs. I forhold til valutaforskjellen burde denne ligge rundt 8000kr. Endret 11. august 2008 av Hans Erling Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg synes at en butikk ikke bør ha skrivefeil i logo. Utrolig utvalg - Utrulig billig. Lett blanding der gitt. Ellers er det tydeligvis en webmercsbutikk som de fleste andre. dvs no service. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Finner heller ikke noen opplysninger på sida om bedriften, dvs organisasjonsnr, eiere osv. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har handlet der før, og de har god service i min erfaring, men er nok litt mer risky enn de store butikkene. Skriveleifene skyldes nok at han som driver sjappa liker dialekten sin Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Finner heller ikke noen opplysninger på sida om bedriften, dvs organisasjonsnr, eiere osv. Ikke spesielt mer vanskelig enn å klikke på "Om oss". Drives av Namdal Data og Telesenter AS og er lokalisert i Namsos. I følge brreg.no har de vært registrert siden 2002. Virker som en relativ liten forhandler, og personlig ville jeg ha handlet slike store saker fra en større leverandør med tanke på evt. reklamasjon og konkurs. Mer info: http://www.namdaldata.no Lenke til kommentar
VroD Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det avgjerande her, for meg, blir som Nuffern seier..med tanke på reklamasjon og konkurs. Hadde dette vært ei bedrift som langt fleire nytta seg av og som hadde opparbeida seg eit godt renome, ville bestillinga mi gått til pckiosken. Håper fleire vil kommentere i denne tråden om sine erfaringer med nettbutikken pckiosken.no Kanskje mitt neste kjøp da blir hos dei. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Finner heller ikke noen opplysninger på sida om bedriften, dvs organisasjonsnr, eiere osv. Ikke spesielt mer vanskelig enn å klikke på "Om oss". Drives av Namdal Data og Telesenter AS og er lokalisert i Namsos. I følge brreg.no har de vært registrert siden 2002. Virker som en relativ liten forhandler, og personlig ville jeg ha handlet slike store saker fra en større leverandør med tanke på evt. reklamasjon og konkurs. Mer info: http://www.namdaldata.no jeg er blind... Endret 12. august 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå