nymo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Tja, dette er det første bilde jeg legger ut, og kamera er nyanskaffet. Bildet er tatt uten stativ og med lukkertid på 1 sek. Synes selv det ble litt stilig, eller ser det helt jævlig ut? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er noe rusk (små, svarte prikker) her og der, men ellers likte jeg bildet veldig godt. Spennende. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 kult bilde, noe beroligende. Kan funke som Stock photography, generisk bilde kan brukes som berolig bakgrunn, desktop eller artikkel. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Enig i at det egner seg godt til desktop. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det var jo litt annerledes men det blir litt kjedelig... Forstyrrende samtidig som man leter etter noen man ikke finner. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Rent kvalitetsmessig er det vel ikke storartet, men effekten er jo litt tøff. Det ser ut som rødt nordlys, av alle ting, i bakgrunnen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 men effekten er jo litt tøff. Ja, var effekten jeg "falt" for. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Takker for tilbakemeldinger. Kanskje ikke så lett å finne noe konkret man kunne gjort anderledes, selv om bildet kanskje ikke er helt topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå