bambam901 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Dråper Tar i mot dårlig kritikk og god kritikk Endret 10. august 2008 av bambam901 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Delene av motivet til høyre, uten ringvirkninger, er litt forstyrrende. Og jeg føler at det mørke øverst til høyre og venstre er litt i veien hvis du skjønner. Ikke misforstå, jeg likte bildet godt; men oppmerksomheten min blir sugd litt vekk. Du burde bli kvitt høyre delen av bildet. Flott motiv. Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Takk for tilbakemelding, nå har jeg kroppet det bort. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Blir litt forstyrret av det mørke nede i venstre hjørne, men dette var mye bedre enn det første. Jeg liker det! Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skulle til å si at øverst til venstre kunne trenge en crop, men det ble mye bedre når du croppet vekk høyredelen. ; ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå