@ndreas Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei Jeg har nylig installert windows vista ultimate på en ny harddisk, og ønsker nå å formatere den gamle systemdisken, hvor mitt gamle OS ligger. Jeg får ikke tillatelse til å gjøre dette hverken i windows eller i partition magic. I partition magic står harddisken som BAD og jeg får ikke merget, formatert, slettet eller gjort noe med den overhodet. Forslag? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Kva stasjonsbokstav har den gamle harddisken? Edit: prøv med Acronis PartitionExpert. Det verkar som om Partition Manager kan klikke på noko i MBR. Endret 10. august 2008 av aspic Lenke til kommentar
@ndreas Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 D: Ok tester det.. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 http://www.ultimatebootcd.com/ Hard Disk Installation Tools->velg ditt merke kjør,ferdig. Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg ville ha brukt Ultimate boot cd som nevnt ovenfor, men et annet alternativ er f.eks. å bruke Ubuntu LiveCD. Det har jeg brukt med suksess flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå