mr_supadupa Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg ønsker å kjøpe en ny mobil som støtter GPS. Grunnen er at jeg trener en del, og i tillegg til å finne frem, vil jeg gjerne kunne holde rede på feks tilbakelagt distanse og snittfart. Siden jeg skal ha den med på trening, er det også en fordel om den ikke er for stor og tung. Jeg gidder heller ikke å legge alt for mye penger i en profftelefon. Har sett litt på bl. a. Sony Ericssons C702 og W760i, men selv om disse har en treningsfunksjon med avstand og snittfart, leser jeg at de har en ellers dårlig gps-funksjon og ikke minst at man må laste ned kart, og dermed betale hver gang man skal bruke den. Ellers har jeg også sett på HTC P3470 og noen Nokia-modeller som har "ordentlig" gps med innebygde kart, men de er jevnt over større, og jeg vet ikke om de støtter disse funksjonene jeg ønsker. Er det noen som vet mer og kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, Jeg har hatt c702 i ca 2 måneder nå. Til tross for all den negative kritikken er jeg kjemefornøyd. Gps-delen er helt gratis, hvis du bruker programmet Trekbuddy. Eneste minuset er litt forarbeid da man må laste ned kart. Treningsassistenten har en oppetid på ca 4-5 timer. Den funker helt fint for lange sykkelturer i vestmarka. Den er kjekk å ha hvis man loggfører turene sine;) c702 er også "vanntett" så jeg slipper å legge den i en plastpose i lomma, veldig greit! Håper dette hjelper deg;) Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg ønsker å kjøpe en ny mobil som støtter GPS.Grunnen er at jeg trener en del, og i tillegg til å finne frem, vil jeg gjerne kunne holde rede på feks tilbakelagt distanse og snittfart. Siden jeg skal ha den med på trening, er det også en fordel om den ikke er for stor og tung. Jeg gidder heller ikke å legge alt for mye penger i en profftelefon. ... Er det noen som vet mer og kan hjelpe meg? En venn av meg har iPhone og kjøpt et treningsprogram til den. Det koster en 50-lapp, men skal etter sigende oppfylle alle dine krav. Endret 13. august 2008 av ckl77 Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Iphone er kanskje litt stor, og poenget var vel at den skulle være lett å ha med seg.. Særlig solid er den vel ikke heller- rett meg hvis jeg tar feil;) Lenke til kommentar
ckl77 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Iphone er kanskje litt stor, og poenget var vel at den skulle være lett å ha med seg..Særlig solid er den vel ikke heller- rett meg hvis jeg tar feil;) Hmm.. I noens øyne er den kanskje stor, men jeg tror ikke man skal ha for mye håp om nyttefunksjoner og iallefall ikke gps på mobiler som er særlig mindre enn iphone. Vet ikke om den er skjør, har ikke iphone selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå