Gå til innhold

Erfaringer med NGT's Next TV? /ADSL 2+


Anbefalte innlegg

Hei og hå!

 

Jeg skal snart flytte, og får jeg leiligheten jeg vil ha, kan NGT tilby meg følgende:

"Ja, du kan få bredbånd fra NextGenTel. Hos oss er du sikret nok kraft til alt du vil gjøre på nettet. Du velger selv hvor bredt bredbånd du vil ha – velg blant flere ulike hastighetsklasser" (ifølge NGT.no).

 

Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med NextTV? Da har man ADSL 2+, men har hørt at man kun får 6mbit til internett, noe jeg syns er litt snaut. Er det grunn til å tro at denne kapasiteten oppgraderes i nærmeste fremtid?

 

Men ja, har noen erfaringer med NextTV? Hvordan er kvaliteten? funker det bra?

 

Evt hvordan kan man finne ut om det er lagt fiber til huset? (nyoppført hus....vet ikke om eier er klok på dette).

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd men årsaken til at du bare får 6Mbit internett er at TV-signalet bruker av den totale båndbredden. Hvis det ikke er et veldig godt tilbud du får så kan du jo bruke rikstv, parabol eller kabel-TV. har bare gode erfaringer med ADSL2+ fra NGT, så anbefaler det gjerne. Tror ikke det er noen planer pr dato for å øke hastigheten over 20Mbit på ADSL.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Ok, takker for svar.

Vel hvis de ikke har planer om det kan det hende jeg går for NGT internett, og TV fra en annen leverandør i denne omgang.. For ALTIBOX er vel ikke tilgjengelig i min kommune? (SKi akershus)...

De har ikke "sjekk om du kan få bredbånd" på sine hjemmesider... :thumbdown:

Altibox i seg selv er ikke en leverandør, for å finne leverandør i ditt område sjekk HER

Lenke til kommentar

Ah, allrgiht, takker!

Det eneste "dumme" er at på alle de sidene står det egentlig ikke hvilke områder de dekker, jeg kan bare velge "meld din interesse!"...

Jeg skjønner at Fredrikstad Fibernett AS er i Fredrikstad området liksom :-)) Men ser ikke ut til at noen på lista dekker Ski-kolbotn området.

Jaja =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...