danilovic Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er det noen online FPS-spill som har one shot, one kill, med mennesker og pistoler (gjerne doble), evt en eller annen mod? Hadde heller ikke gjort noe om reaksjonstiden til pistolene var greie (InstaGib-saken på UT2k3 er litt ekkel). Lenke til kommentar
Seigemannen Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror nok det nye rainbow six-spillet, raven shield skal være ganske bra på det... Rogue spear var ihvertfall veldig realistisk når det gjaldt våpnene, og alt annet Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Tenkte meg kanskje noe mer action-preget (idealet er Perfect Dark, som kunne spilles online). Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 i delta force bhd tåler du ikke så jeevlig mye heller .. også trenger du ikke cdkey for å spille online ;-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei. Jeg vil tippe at det finnes slike mod'er til Quake3. Ta å se litt rundt på mod'ene på Quake3 sitene så finner du meget sikkert vil jeg tro. Ecthelion. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Quake 3 har noen servere med one-shot-kill rail gunnere... Ellers er det one-shot-kill hvis du tar headshots i noen spill Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Er det ikke bare teite lasergønnere og slikt i Q3 da? Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jo (LOL) rain bow six passer vell bra da? eller????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå