Conseptfoto Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Dette bildet ble et resultat av lånt lysutstyr og en meget blid gutt. Dette er mitt første bilde i hjemmestudio og synes resultatet ble brukbart. Korriget og lastet opp en B&W versjon 11. august 16:56 Mvh. Rosseha Endret 11. august 2008 av rosseha Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette bildet ble et resultat av lånt lysutstyr og en meget blid gutt. Dette er mitt første bilde i hjemmestudio og synes resultatet ble brukbart. Mvh. Rosseha Litt synd at hodet er kappet, ellers et godt portrett. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Litt grått? Har du brukt curves/levels litt feil eller har du brukt burn i ansiktet? Fint lys ellers. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Er det nå jeg kan si at dette hadde gjort seg som high key og at litt mer lys på høyre side er å anta riktig. Endret 10. august 2008 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå