Blackers Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Lurer på om noen har opplevd dette før, er det en instilling som er gal, eller må jeg rett og slett bytte skjermkort? Saken er at jeg nettopp har kjøp en ny data med et nvidia 8600GS kort. Jeg skulle sjekke noe på den gamle dataen, og tok ut skjermkabelen i skjermenden, og satte inn en ny som var koblet i den gamle dataen. Da jeg var ferdig, bytta jeg tilbake, men nå er det et gjennomsiktig grønnskjær som dekker hele skjermbilde. Jeg har prøvd å bytta kabel, men dette hjalp ikke. Skjermen er også i orden (har testet den på nytt på den gamle dataen). Nå begynner jeg å tro at det kanskje er skjermkortet som er lei av å leve, selv om det bare er en knapp mnd siden jeg kjøpte dataen. Et skudd i mørke å høre om noen vet om en fiks, men det skader ikke å prøve. Mvh Meg Lenke til kommentar
odds0ck Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Dette høres jo veldig ut som et symptom på at skjermkabelen ikke er satt ordentlig i, men det regner jeg med at du har sjekka og dobbeltsjekka svært nøye? Lenke til kommentar
Blackers Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Dette høres jo veldig ut som et symptom på at skjermkabelen ikke er satt ordentlig i, men det regner jeg med at du har sjekka og dobbeltsjekka svært nøye? Jepp. Har sjekket ut dette. Testa både kabel og monitor på en anne pc jeg har stående, og der fungerer det fint. Har sendt Pc`n til rep nå, så får vi se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå