Gå til innhold

Det beste konsolldesignet


Konsoll med stil  

298 stemmer

  1. 1. Hvilken konsoll mener du er stiligst?

    • N64
      5
    • Gamecube
      7
    • Wii
      54
    • DS
      2
    • DS Lite
      21
    • Gameboy Advance
      2
    • Playstation 1
      6
    • Playstation 2
      4
    • Playstation 3
      107
    • Playstation Portable
      18
    • Xbox
      1
    • Xbox 360
      57
    • Annen
      7
    • Vet ikke/ingen formening
      7


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at man kan mene PS3 er peneste, foruten pianolakken er det ingenting pent med den. Den er ikke så ramstygg som Xboxen, men er ikke noe jeg setter fremst i stua. Wii er minimalistisk og stilren, og pen. Men heller ikke noe eyecandy, så måtte nok stemme DS lite her. Jeg har forøvrig både 360, Wii og Ps3 i huset. Ps3 er synlig, Wii, står på hylla. Men Xboxen er nok godt gjemt innerst i tv-bordet, både grunnet helikopter-vifta og designet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke at man kan mene PS3 er peneste, foruten pianolakken er det ingenting pent med den. Den er ikke så ramstygg som Xboxen, men er ikke noe jeg setter fremst i stua. Wii er minimalistisk og stilren, og pen. Men heller ikke noe eyecandy, så måtte nok stemme DS lite her. Jeg har forøvrig både 360, Wii og Ps3 i huset. Ps3 er synlig, Wii, står på hylla. Men Xboxen er nok godt gjemt innerst i tv-bordet, både grunnet helikopter-vifta og designet.

 

Syns min PS3 gjør seg meget pent under TVen, men ser jo at det kan ha litt med hvordan TV-benken er og hvordan det er satt opp.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Playstation 3 leder. Jeg er selv en Playstation-fanboy deluxe. Men likevel, den ser ut som en forvokst grill. Xbox 360 er ca. 1000 ganger stilligere. Den stemte jeg på, ihvertfall. Den er kul, symetrisk, og pen å se. Playstation 3'en er ikke symetrisk, ikke veldig kul (bare hvis du "pimper" den litt") og ihvertfall ikke pen å se på. Jo, kanskje stående, da er den ganske pen. Men ellers får jeg bare lyst på toast når jeg ser på den.

Lenke til kommentar

Kan ikke mene at 360 er noe pen? Symetrisk, vel ja. Men designet kler jo absolutt ingenting i et moderne interiør, ingenting på 70tallet heller for den saks skyld. Den har et fargevalg som skriker rommet til guttunge på 14. Å den er absolutt ikke stilren.

 

Nå sier jeg så absolutt ikke at ps3 er så mye bedre, den ser som sagt ut som en svart versjon av en toastgrill ja. Å hvem luringen er som satt navnet på boksen på tvers over den vet jeg ikke, men har hittil tilgode og se noen elektriske artikler jeg kan koble til tv'n med en så grufullt plassert logo printet på seg. Men den har et penere fargevalg, og designet i seg selv er mer tiltalende enn Xbox. I tillegg slipper jeg spørsmål om hva som bråker så infernalsk (Xboxen).

 

Uansett, DS lite og Wii er nok de peneste. Synes faktisk Ps2 var penere enn både ps3 og Xboxen.

Lenke til kommentar
de som stemmer Ps3, eier vel en? kan ikke skjønne hvorfor den digre brødboksen kan vere penere en lille Wii med sitt skjønne blåe lys | :love:

 

Skal sies at jeg stemte PS3 og eier en, men har lånt Wii over lengre tid av dama, og 360 (core) av en kompis. Syns PS3en er den som gjør seg best i stua. Står likevel på det jeg sa tidligere i tråden, om at PSP er den peneste maskinen på lista, men ikke burde være der fordi den er håndholdt, og derfor mye letter å gjøre sleek.

 

Det fine med denne generasjonen konsoller er at ingen av dem er stygge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...