Gå til innhold

Det beste konsolldesignet


Konsoll med stil  

298 stemmer

  1. 1. Hvilken konsoll mener du er stiligst?

    • N64
      5
    • Gamecube
      7
    • Wii
      54
    • DS
      2
    • DS Lite
      21
    • Gameboy Advance
      2
    • Playstation 1
      6
    • Playstation 2
      4
    • Playstation 3
      107
    • Playstation Portable
      18
    • Xbox
      1
    • Xbox 360
      57
    • Annen
      7
    • Vet ikke/ingen formening
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder design synes jeg at det er viktig med rette linjer og en fin og deilig overflate. Derfor sto valget mellom nintendo wii og ds lite, men det falt til slutt på ds lite fordi den er kompakt, lekkert design og fine skjermer som er plassert perfekt.

 

Etter min mening er xbox 360 ganske stygg, selv om det er konsollen jeg har hjemme i stua. PS3 har en utrolig deilig "shine", men den runde overflaten irriterer meg, jeg synes dne ser ut som et vaffeljern.

Lenke til kommentar

"Overraskende" at dagens generasjon har flest stemmer. Gull i gråstein osv.

 

Jeg syntes PSP klart har det beste designet i denne listen med den store PS2 på andreplass. PSP er god å holde, har bra størrelse i forhold til knapper og skjerm og er også veldig pen å se på. PS2 har en mer praktisk størrelse enn mange andre konsoller og den helt kvadratiske formen er IMO bedre enn det PS3 har, og størrelsen gjør den mer hendig enn Wii eller PS2 slim.

Lenke til kommentar

Må si DS Lite. God å hold i, og på grunn av touchscreenen føler man ikke et stort tap av en andre joystick og R2 og L2 som på PSP. Stilren, tynn og fin.

 

Når det gjelder denne generasjonen av nextgen konsoller må jeg si det er ganske jevnt. Synes ikke at noen peker seg spesielt ut som designperler, men ingen er direkte stygge heller. Vil si at både 360, Wii og PS3 ser ganske bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...