Gå til innhold

Det beste konsolldesignet


Konsoll med stil  

298 stemmer

  1. 1. Hvilken konsoll mener du er stiligst?

    • N64
      5
    • Gamecube
      7
    • Wii
      54
    • DS
      2
    • DS Lite
      21
    • Gameboy Advance
      2
    • Playstation 1
      6
    • Playstation 2
      4
    • Playstation 3
      107
    • Playstation Portable
      18
    • Xbox
      1
    • Xbox 360
      57
    • Annen
      7
    • Vet ikke/ingen formening
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil nå si at det er åpenbart Sony kan mest om design. Det er trossalt de som har drevet med maskinvareproduksjon lengst av alle tre produsentene.

 

Jeg stemte PS3, men den kunne godt ha vært litt mindre.

Jeg vurderte å stemme på PSP, men den er også litt for stor synes jeg. Den er ikke noe jeg har i lomma hver dag, og da blir konseptet litt begrensende.

 

Og selv om PS3 er litt for stor så har jeg mer enn nok plass på tv bordet, og hvordan kan man mislike varmesensitive av/på-knapper ;) Eller svarte kromme overflater man kan speile seg i.

Lenke til kommentar

Designet er iallefall for meg det største ankepunktet mot å kjøpe PS3. - Et konsoll bør se ut som en spillkonsoll, ikke som et cheesy plastic-fantastic romskip fra en 70-tallsfilm. - I tillegg er den så stor at det asymmetriske designet ser helt malplassert ut i stua. - Nei, Sony var på rett vei med v2 av PS2. - Får håpe de tar til fornuft her ganske snart også og lanserer en krympet og redesignet boks.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Personelig ser jeg ikke helt hva det er med PS3's design som gjør at den skiller seg ut. Den er svart, men ellers er det en svær klump av en enhet. Synes ikke den er noe spesiell fin. Ingen av konsollene er slik sett noe spesielt fine heller slik sett, men synes PS3's, igjen, overhypp på hvor vakker den er, er direkte ufortjent for vakker er den ikke.

Lenke til kommentar
Personelig ser jeg ikke helt hva det er med PS3's design som gjør at den skiller seg ut. Den er svart, men ellers er det en svær klump av en enhet. Synes ikke den er noe spesiell fin. Ingen av konsollene er slik sett noe spesielt fine heller slik sett, men synes PS3's, igjen, overhypp på hvor vakker den er, er direkte ufortjent for vakker er den ikke.

 

Kanskje du ikke har øye for design:P ?

 

Det er jo ingen av de andre konsollene som er runde i formen og skinner i svart, så da skiller den seg jo ut da.

 

Og stort sett er alle konsoller singulære enheter, bortsett fra Xbox 360 - med et strømadapter med materiale nok til en ny PSP.

Lenke til kommentar
Trodde det var konsoll det var snakk om jeg, ikke strømforsyning. Forresten er ikke alle PS3 svarte.

 

Maskinvaredesign skal være like praktisk som det er pent. Og å eksludere en såpass stor strømforsyning fra selve konsollenheten er et dårlig valg. Det er jo flere som har klaget over dette valget.

 

Kan bare forestille meg hvor mange røde dødsringer vi hadde hørt om hadde Microsoft bygget inn strømforsyningen også.

Lenke til kommentar
Personelig ser jeg ikke helt hva det er med PS3's design som gjør at den skiller seg ut. Den er svart, men ellers er det en svær klump av en enhet. Synes ikke den er noe spesiell fin. Ingen av konsollene er slik sett noe spesielt fine heller slik sett, men synes PS3's, igjen, overhypp på hvor vakker den er, er direkte ufortjent for vakker er den ikke.

 

er ikke overraska. du hater ps3:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...