forza2driver Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Etter at min gamle xbox360 tok kvelden.. kjøpte jeg meg en arcade versjon.. med hdmi.. koblet opp xboxen med hdmi til tv .. problemet jeg har er at kvaliteten på bilden når jeg streamer en film fra pc er merkbart bedre med komponent kabel, enn med Hdmi kabel.. har også prøvd med forskjellige hdmi kabler men alle har samme resultat.. kjører 720p både med komponent å hdmi.. noen som har noe svar på hvofor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Såvidt jeg vet så tar vel xboxen seg av oppskaleringen ved HDMI kabel, og ikke ved komponentkabel, da tar TV'en seg av den biten. Kan være noe i de. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Såvidt jeg vet så tar vel xboxen seg av oppskaleringen ved HDMI kabel, og ikke ved komponentkabel, da tar TV'en seg av den biten. Kan være noe i de. Mulig.. Filmen som blir streemet er i 720p kvalitet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå