Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Innføring til lettmotorsykkel

KBØ

Anbefalte innlegg

Bare et lite spm hr norbit:

Har du sykkel i det heile tatt?? Alle veit då for f.... ka det vil sei at en motor e 'skuddsikker'!!!!

Ikke drit deg ut mer. alle forstår at det er du som ikek har peil. hvordan forsvarer du det med at du syns gressklippere høres ut som 2taktere når de er 4takt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, til dei som lure, en motor sopm e skuddsikker e en motor som går og går uten problem.

Ka kunnskapen min til mc angår, giddikje eg å krangle med folk som 'veit alt'.

Godt mulig at grasklippera har 4-takt no, men e då ganske sikker på at dei har hatt 2-takt, eg får referere til ei motorsag då, sånn at folk fårstår.

Du må gjerne gå for 2-takt, dei går beire og alt det der, eg bare ytra MI meining, folk tar jo bare av :wow:

Lenke til kommentar
Hadde definitivt gått for 2takter over 4 takter, 4 takter er bare slappe og late, visst kjører de lengre per stempel/sylinder, men hva så? Er sååå fryktelig late..

Og når det gjelder lyd... Hva faen snakker dere om? Er jo bare 125cc!!!!

Hvilken 2-takter ville du gått for da? La oss si at du har 30 000,- å bruke på sykkel....

Lenke til kommentar
Har trådstarter spurt om den kjappeste sykkelen slik at dere diskuterer hvem som er kjappest?

Om man skal ha den kjappeste og sterkeste så er Varandero den kjappeste og sterkest, så var vi ferdig med den saken så kan vel trådstarter få tilbake tråden sin. Og stille nye spm om han lurer på noe mer.

tja, er dette et utspill du kommer med siden du eier en selv eller? varadero er nok ikke mye kjapp i forhold til RS, NSR osv.

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar
Har trådstarter spurt om den kjappeste sykkelen slik at dere diskuterer hvem som er kjappest?

Om man skal ha den kjappeste og sterkeste så er Varandero den kjappeste og sterkest, så var vi ferdig med den saken så kan vel trådstarter få tilbake tråden sin. Og stille nye spm om han lurer på noe mer.

tja, er dette et utspill du kommer med siden du eier en selv eller? varadero er nok ikke mye kjapp i forhold til RS, NSR osv.

Håpet at vi kunne stoppe med dette. Jeg passerte en Nsr og RS, med en passasjer bakpå, på motorveien. Nsr er treg på starten ellers syns jeg den fungerer, rister litt for mye iforhold til Vara.

Trådstarter, er bare å kikke på de syklene du liker best, minus med Nsr er jo at den ikke produseres mer, så deler kan være vansklig å få i perioder. Er mange fine og brukbare sykler på markedet så du finner sikkert en som passer deg!

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar
Vel, til dei som lure, en motor sopm e skuddsikker e en motor som går og går uten problem.

Ka kunnskapen min til mc angår, giddikje eg å krangle med folk som 'veit alt'.

Godt mulig at grasklippera har 4-takt no, men e då ganske sikker på at dei har hatt 2-takt, eg får referere til ei motorsag då, sånn at folk fårstår.

Du må gjerne gå for 2-takt, dei går beire og alt det der, eg bare ytra MI meining, folk tar jo bare av :wow:

jeg har aldri sagt at jeg veit alt, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg tror jeg veit mer enn deg om dette.

grassklippere har alltid hatt 4-takt. for å dra et lite blad rundt er det ikke vits med en bensinslukende 2-taktsmaskin. så du bytter nå plutselig til motorsag slik at folk forstår? forstår hva da?

tar jeg av pga jeg retter litt på deg?

3Maldini: jeg totalt overså den første posten din pga jeg var sikker på den var tull. er du seriøs? isåfall var nok den rsen og nsren du "passerte" kjørt av folk som holdt fartsgrensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...