Gå til innhold

Valg av Ipod?

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til og finne Ipod..

- Skal kunne se vanlige filmer på den, musikk

- Skal kunne være mulighet for spill

- Skal kunne være mye plass

Bryr meg ikke om hvor stor den er..

(Sett på Ipod Classic og Ipod Touch )

Takk :)

Endret av Benjul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velge Ipod... hva med noe annet enn Ipod? :)

(Altså, mange produsenter lager spillere som ofte er bedre enn Apples produkter, på veldig mange områder, spesielt lydkvalitet og funksjoner. Vurder alternativer, som f.eks. Sony, Cowon, Sandisk eller Iriver. Mye spennende og gode saker fra de nevnte.)

Lenke til kommentar

iPod Touch uten tvil.. Selv bruker jeg en iPhone som iPod, og det er den beste iPoden jeg har hatt.. Noe som faktisk sier noe med tanke på at jeg har hatt 4 andre versjoner hittil.

Filmer og spill er en opplevelse i en helt annen verden på Touch i forhold til Classic (Og egentlig alle de andre mp3 spillerne der ute) Eneste nedturen for deg er taket på 32GB med plass, men med iTunes og litt god håndtering så er det lett å holde styr på hva som er på iPoden til enhver tid.

Lenke til kommentar
Velge Ipod... hva med noe annet enn Ipod? :)

(Altså, mange produsenter lager spillere som ofte er bedre enn Apples produkter, på veldig mange områder, spesielt lydkvalitet og funksjoner. Vurder alternativer, som f.eks. Sony, Cowon, Sandisk eller Iriver. Mye spennende og gode saker fra de nevnte.)

Ehmm.. Ja.. Har du noen forslag? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Forresten.. Hvis jeg skaffet Touch.. Som da er 16 GB eller noe.. Er det en form for *lagringsbox* eller lignende du kan ta med deg som har noen GB, som du bare plugger i Touchen??

Nei, dessverre. Er kun det innebygde minnet du kan bruke. Kanskje noe sånt kommer en gang i fremtiden, hvem vet.

EDIT: har iPod Touch 16GB selv, og jeg angrer ikke i det hele tatt. Har hatt den en god stund.

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...