morgan_kane Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hver gang jeg skal logge meg inn på hotmailn så får eg feil passord på første forsøk. På andre forsøk så kommer eg meg inn. Idag sjekket eg nøye hvilken bokstav jeg tastet inn så det skulle være rett. Noen andre som har samme problemet? Endret 10. august 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg hadde samme problem når jeg brukte opera som nettleser, ordnet seg når jeg byttet til firefox. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) aha, bruker nemlig Opera no. skal teste om det funke bedre i firefox. hvis problemet ligg i Opera så burde jo Opera få det fikset. har også en liten mistanke om at microsoft gjør det tungvint å bruke opera. har mange ganger fått besked om at opera ikke er støttet windows live. Endret 10. august 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hvorfor bruker du ikke bare IE eller firefox da til hotmailn ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå