Gå til innhold

Navn på gammelt adventure (RPG?) spill?


Gjest Slettet+8974asdfnb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974asdfnb

Hei!

 

Prøver å finne navnet på et gammelt spill jeg prøvde noen ganger for leenge siden.. (6-7 år)

Husker noen detaljer fra spillet... Det begynner med at bestefaren din lærer deg å blokkere, angripe, hoppe etc.

Noe særlig mer husker jeg ikke før du kommer til et slott/stort hus der du må komme deg helt opp i toppen sammen med bestefaren din, og så ned til inngangen igjen... I huset er det en gul kaninlignende (?) fyr som først er redd for deg og stikker av, men så blir han med deg etter at du har tatt han igjen. Når du kommer ned til inngangen blir bestefar drept av den "store slemme" fyren i spillet og du må stikke av ned i ei hule sammen med den gule fyren. Langt under bakken møter du en drage tror jeg, og lenger klarte jeg aldri å komme.

 

Ellers i spillet var det noen scener ved en havneby, og noe Robin Hood-sjulested lignende greier i en skog tror jeg.

 

Takk for svar? ^^

Endret av Slettet+8974asdfnb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974asdfnb

Ingen som har noen forslag?

Eller noen som vet om en måte jeg kan finne ut av dette på?

 

Styring og kameraet på spillet var foresten omtrent som starten av Final Fantasy VII, mens måten du sloss på etc. var mer som Zelda.

Lenke til kommentar

jeg veit hvilket spill du snakker om men jeg husker heller ikke hva det heter! det er sånn att du på en måte kan styre slaga dine sant? Bestemmer hvilken retning og sånn man skal slå med musa, var ganske kult system :)

 

den draga var ganske langt ute i spillet, du måtte drepe den ved å løpe under den og skyte den på magen siden det var det eneste svake punktet. En kamerat av meg brukte noen kvelder på å finne ut det :p

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...