Gå til innhold

BK Hva synes dere?

kovel

Anbefalte innlegg

Har ikveld vært ute å prøvd meg på noen kveldsmotiver i nærmiljøet. Jeg er helt nybegynner i dette gamet og de bildene jeg legger ut her som jeg synes er litt ok. De er kanskje veldig dårlige i andres. Trenger kritikk synspunkter og kanskje litt veiledning fra proffer.

Alle bilder tatt med Canon 450D med 18-55 IS

Mvh

Kim

Endret av kovel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At bildene er for små, mener du at jeg har forminsket de for mye når jeg har lagt dem ut, eller er motivene for langt unna?
Bildene er forminsket i overkant mye. Rundt 900 pixler i høyderetningen er passe for de fleste skjermer, selv om i retningslinjene (som du bør lese grundig) står max 1280 pixler i lengste retning. Du mangler dessuten prefikset "BK:" eller "Bildekritikk:" i tittelen. Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Åsså legg ut litt færre bilder neste gang, ikke lett å gi svar på så mange bilder.

Reglementet:

*Du skal helst ikke legge ut mer enn ett bilde av gangen. Vår erfaring er at hvis du legger ut mange bilder på en gang blir det for mye å ta stilling til og man hopper lett over tråden.

RandiA

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Makan til velkomst da. Halvparten av innleggene som er postet som svar her skjeller jo ut den stakkar ferske fotografen. Han trenger ikke å bli oppfordret til å lese reglene 5 ganger.

Jeg synes bildene dine virker lovende, og jeg tror du kommer til å gjøre det bra som fotograf med ett så godt utgangspunkt. Håper bare ikke du er en sart sjel, og at disse inleggene har skremt deg unna. Folk her inne er vanligvis snille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...