Gå til innhold

Festeplate for hovedkort

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den metallplaten man fester hovedkortet og tilleggskort på? Postet for en tid tilbake den samme tråden, fikk da i svar at jeg skulle se på Elfa, men der fant jeg ingenting.

Holder på å bygge et kabinett og trenger den platen fordi det blir litt mye jobb å lage den selv.

Forresten, har sett mange kabinetter i aliminium, er dette en stor fordel? Tror ikke at man kan sveise aliminum med sveiseapparatet jeg har, kan jo muligens lage rammen i stål og sette alimiumsplatene på med popnagler eller lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er så heldig å ha tilgang på en søppeldynge så kan man finne ganske mye fint der.

Her i Bergen har jeg sett utallige slike plater i gamle AT og ATX kabinetter som er blitt kassert og hevet på dyngen.

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Ja, jeg var på den dynga borte ved ALNA bru, men jeg kunne ikke ta noen som helst :cry: . Vet ikke helt hvorfor, vis jeg tar blir det jo mindre søppel, færre mellomledd osv. Var helt grusomt (ja, faktisk) å se alle PCene som ble kastet, for ikke å snakke om alle sykkelene, TVene, klokkeradioene og til og med et piano. Noen som vet om en dynga i nærheten av Oslo hvor det er lov å ta? Da kunne jeg muligens bruke et av kabinettene der i stedet for å lage et helt nytt et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...