Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vektøkning uten magefett.

endii1

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 18 som er veltrent og i god fysisk form. Trener 4-5ganger vektløfting + jogging i uka. For knapt 4-5 uker siden så hadde jeg stram mage med abs (sixpack), men nå etter jeg begynnte med protein shake, gainer og kreatin så har jeg fått mye magefett. Jeg prøver å spise så sunt så mulig ect. havregryn, mye frukt, salat,grønnsaker, grov skive. m pålegg, hver dag. Drikker for det meste vann, og prøver å holde meg unna brus og snop. Har lagt på meg mange kilo og det meste ser ut til å ha gått på magen. Jeg ønsker å gå opp i vekt, men jeg vil fulle på i armene,bena osv og ikke på magen! Hvordan kan jeg forandre på dette, eller hva kan jeg kutte ut med?

Noen mat tips hadde også vært fint:)

Endret av endreostbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke ann å gå bygge muskler uten å legge på seg fett, men hvor mye fett du legger på deg kommer helt ann på hvor mye i kcal overskudd du ligger. Å spise sunt er også viktig, da legger du ikke på deg like fort.

Prøv deg litt frem med litt forskjellig og prøv å gå opp litt i vekt hver uke, men ikke for mye. F.eks 0,3kg hver uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...