Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Personlig så liker jeg jomfruer, å vite at hun ikke har gjort det før gir meg en trygghet og det føles bedre å kunne gi henne den gleden for første gang. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan du forklare nærmere hvordan man blir avslørt som jomfru, med forutsetningen om at man er normalt oppegående?Jeg går utifra at det er ungdomskole-gjeng det gjelder her og folk kan være ganske plagende i den alderen og rett og slett mobbe en for at en er jomfru. Noen tar lett på det, andre tar det litt tungt, hvem vil da bli plaget...og blir en først plaget så baller det lett på seg så derfor er det litt vanskelig for enkelte å svare på om en er jomfru eller ikke. Jeg hadde ingen problemer med å si at en var jomfru, både til henne jeg lå med for første gang og til de som spurte. Jeg forstår hvordan det henger sammen, men nå lurte jeg på hvordan man blir avslørt som jomfru, når man prøver å holde det hemmelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vær ærlig og si sannheten, og prøv å ikke rødme for mye. Fører aldri bra ting med seg, I know that one Etter som åra har godt har det blitt lettere å stå der rett opp og ned og se litt ned på personen og si sannheten at jo, jeg er jomfru. Hovedsaklig fordi jeg ikke er interessert i et billig ludder, ons eller å pule bare for å pule og heller venter til jeg finner meg noen. Folk hist og her blir litt satt ut når de får "komplekse" svar og går sin vei og lar meg være i fred. Mål oppnåd ^^ Lenke til kommentar
Gjest Russe_Gjest Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Husker jeg ble spurt i russetia av en jente... jeg svarte ærligt, (Ja jeg var jomfru) og hun ble først litt overaska... så satt vi å prata lenge... Hun beggynte med tips og pointers.. Kvelden endte opp med at hun demonstrerte for å si det sånn Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hei. Er eg gutt på 17. Har ikke hatt sex Var ute for en tid tilbake. Drakk litt osv. Men før jeg ble beruset så var det en litten fjortis (sikkert rundt 15år) som spurte meg om jeg hadde hatt sex før. Det var ganske mange som hørte det, minst 3 stk. Husker ikke helt hva jeg svarte. Synes det er litt, vell... pinelig å svare at man er jomfru. Men synes også det er ganske frekt å spørre om dette. Tror at jeg hadde syntes det var frekt selvom jeg hadde hatt sex før. Hva syns dere? Har dere noen ide om om hva man kan svare? Tenker da på å svare på en sånn måte at den som spurte deg føler seg dum. Føler ikke at det holder å svare: "jeg knuller morra di hver helg" Du? Bor du i kristiansund? Kan hende det var jeg som spurte.. Var på fest på fredag og spurte kameraten min om han var jomfru, husker ikke hva han svarte, men jeg ga han en klem etter det Endret 13. august 2008 av Korka Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Er eg gutt på 17. Har ikke hatt sex Var ute for en tid tilbake. Drakk litt osv. Men før jeg ble beruset så var det en litten fjortis (sikkert rundt 15år) som spurte meg om jeg hadde hatt sex før. Det var ganske mange som hørte det, minst 3 stk. Husker ikke helt hva jeg svarte. Synes det er litt, vell... pinelig å svare at man er jomfru. Men synes også det er ganske frekt å spørre om dette. Tror at jeg hadde syntes det var frekt selvom jeg hadde hatt sex før. Hva syns dere? Har dere noen ide om om hva man kan svare? Tenker da på å svare på en sånn måte at den som spurte deg føler seg dum. Føler ikke at det holder å svare: "jeg knuller morra di hver helg" Du? Bor du i kristiansund? Kan hende det var jeg som spurte.. Var på fest på fredag og spurte kameraten min om han var jomfru, husker ikke hva han svarte, men jeg ga han en klem etter det Var nok ikke meg det, nei Lenke til kommentar
neadii Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Si nei med selvtillit.. Det må ikke virke som om du er lei deg og deppa fordi du ikke har pult. Er jomfru sjøl, har ikke no problem med å svare på det. Edit: Jeg er like gammel som deg. Endret 13. august 2008 av neadii Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Alså, det var en gutt som spurte meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Var nok ikke meg det, nei Ååh ok ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg