mortania Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja hvis du er Nei hvis du ikke er Har ikke personen noe med dette å gjøre, svar at "that's really none of your business" forfulgt at en flørtete smil og ordene "but if I was, I'd sure let you get rid of it" Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Dette er kanskje litt i utkanten av topic, men jeg skriver likevel. Hvordan folk reagerer er etter min oppfatning litt påvirket av hvor good-looking man er. Jeg er ikke stygg liksom, og når folk spør meg om jeg er jomfru, og jeg sier "ja?", så spør de hvorfor. Da sier jeg jo som sant er, at jeg ikke vil pule hvemsomhelst Sier ikke nødvendigvis at jeg venter på "den rette", men heller på en som betyr hakket mer for meg en en tilfeldig fyr på fest (jeg er jente ja..). Så, du bør være ærlig, men det kan være greit å få fram at det er "av eget ønske", ikke fordi ingen vil ha deg om du skjønner. Da blir det ikke så ille likevel Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg hadde svart spøkefullt eller frekt dersom jeg hadde fått det spørsmålet. Andre folk trenger ikke å vite om jeg er jomfru eller ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 "Er du jomfru?" "Nei, jeg er "skytten". " Så smiler du lurt, og går til noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er 17 og også jomfru, er en ond sirkel dette fordi jeg alltid feiger ut fordi jeg tror jeg kommer til å prestere dårlig. Men er det gode venner jeg stoler på sier jeg sannheten, er det noen randoms sier jeg hva jeg enn måtte føle for. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For å si det enkelt, du er ikke noen superhelt i senga de første gangene. Men om du finner noen som du liker, og som liker deg tilbake, så vil du nok ha en hyggeligere opplevelse enn "å bli drita og hoppe i høyet med førstevalget". Men husk, sex må ikke være et mål for å bli kvitt jomfrudommen. Sex er heller ikke så utrolig viktig. Følelser og stemning er langt viktigere. Finn deg noen som liker deg tilbake, ta det rolig, så kommer det naturlig. Tvinge seg selv til sex bare for å ha gjort det er så utrolig tullete. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg har blitt spurt om jeg har vært jomfru før, og det kommer jeg alltid til å være, er jo født i jomfruen, spør de igjen ser jeg bare dumt på de og sier at det har jeg svart på Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 jeg har blitt ledd av når jeg har svart at jeg ikke har hatt sex, jeg bare driter i det! Jeg svømmer hvertfall ikke i gonoréfylt mus hver dag Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er jo ikke noe galt i å ikke ha hatt sex når man er 17 år. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg husker når jeg var yngre, det var sykt flaut å svare nei på det spørsmålet der. Løy av og til, kom an på situasjonen! Trives godt med gonoréfylt mus til daglig nå da, må innrømme det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Si "ja", hvis du syns det er ubehagelig å svare nei Eller "det har vel ikke du noe med!?". Eller enkelt og greit: Jeg er jomfru. Bare vent. Om noen år lyger du AV deg Endret 11. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år Mener du hadde gjort det med gutter? Eller? Kan nesten høres sånn ut ja Tror man ville tjent masse på å "øve" seg på en gutt f.eks. før man hadde sex med en jente Misforstå meg rett, men om f.eks. det er to gutter som begge er venner, begge er hetero også men har frie sinn og godvilje til å eksperimentere, kanskje en smule bifil - hvorfor ikke prøve seg med hverandre bare for å ha fått det ut av veien? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) kan jo si "har du lyst til å bli min første?" og se hva man for ut av det Endret 11. august 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan nesten høres sånn ut ja Tror man ville tjent masse på å "øve" seg på en gutt f.eks. før man hadde sex med en jente Misforstå meg rett, men om f.eks. det er to gutter som begge er venner, begge er hetero også men har frie sinn og godvilje til å eksperimentere, kanskje en smule bifil - hvorfor ikke prøve seg med hverandre bare for å ha fått det ut av veien? Eg vil påstå at det ikke er helt det samme. Selvfølgelig, om man i det minste har gjort NOE med noen før så kan det jo hende man føler litt mindre press, men eg tror ikke presset forsvinner av den del. Ikke for min del gjorde det det hvertfall Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år Mener du hadde gjort det med gutter? Eller? Kan nesten høres sånn ut ja Tror man ville tjent masse på å "øve" seg på en gutt f.eks. før man hadde sex med en jente Misforstå meg rett, men om f.eks. det er to gutter som begge er venner, begge er hetero også men har frie sinn og godvilje til å eksperimentere, kanskje en smule bifil - hvorfor ikke prøve seg med hverandre bare for å ha fått det ut av veien? Noty. Sånt har man ONS for. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Du bør henge med andre, folk som spør om slikt er tydeligvis barnslige, å basere personligheter på om du er jomfru eller ikke er enda verre. Når jeg ble spurt så sa jeg bare: "Det har du fint lite med å vite.", tydeligvis var hun ALTFOR barnslig for meg, noe som forklarer hvorfor jeg ikke orker å tilgi henne for andre (barnslige) ting. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Respekt? Tro meg, den dagen du blir avslørt som en jomfru, når du har sagt noe annet, da mister du respekten... Kan du forklare nærmere hvordan man blir avslørt som jomfru, med forutsetningen om at man er normalt oppegående? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kan du forklare nærmere hvordan man blir avslørt som jomfru, med forutsetningen om at man er normalt oppegående?Jeg går utifra at det er ungdomskole-gjeng det gjelder her og folk kan være ganske plagende i den alderen og rett og slett mobbe en for at en er jomfru. Noen tar lett på det, andre tar det litt tungt, hvem vil da bli plaget...og blir en først plaget så baller det lett på seg så derfor er det litt vanskelig for enkelte å svare på om en er jomfru eller ikke. Jeg hadde ingen problemer med å si at en var jomfru, både til henne jeg lå med for første gang og til de som spurte. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg var av den oppfatningen at alle hadde sex da jeg gikk på ungdomsskolen, men det viste seg at jeg var tredjemann ut blandt alle klassene på mitt klassetrinn, tredjemann fordi to på samme klassetrinn hadde seg Den som spør er nok høyst sannsynlig jomfru selv, men på ungdomsskolen har med de "kule" og de "ikke-kule". De kule er jo selvfølgelig ikke jomfru, mens de ikke-kule aldri kommer til å få seg et ligg. Min seier var: Jeg var en ikke-kul Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg ser ikke poenget i å vite slikt, det burde da forbli et tabu. ^^ Men du må for all del bare si sannheten, om de trekker utgangspunkter for personligheten din ut av det så er de tydeligvis ikke noen du burde omgås med. Bedre å være jomfru enn løs! Endret 12. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg