Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva svarer man når noen spør om man er jomfru?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er kanskje litt i utkanten av topic, men jeg skriver likevel.

Hvordan folk reagerer er etter min oppfatning litt påvirket av hvor good-looking man er.

Jeg er ikke stygg liksom, og når folk spør meg om jeg er jomfru, og jeg sier "ja?", så spør de hvorfor.

Da sier jeg jo som sant er, at jeg ikke vil pule hvemsomhelst :) Sier ikke nødvendigvis at jeg venter på "den rette", men heller på en som betyr hakket mer for meg en en tilfeldig fyr på fest (jeg er jente ja..).

Så, du bør være ærlig, men det kan være greit å få fram at det er "av eget ønske", ikke fordi ingen vil ha deg om du skjønner. Da blir det ikke så ille likevel :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg hadde svart spøkefullt eller frekt dersom jeg hadde fått det spørsmålet. Andre folk trenger ikke å vite om jeg er jomfru eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er 17 og også jomfru, er en ond sirkel dette fordi jeg alltid feiger ut fordi jeg tror jeg kommer til å prestere dårlig. Men er det gode venner jeg stoler på sier jeg sannheten, er det noen randoms sier jeg hva jeg enn måtte føle for.

Lenke til kommentar

For å si det enkelt, du er ikke noen superhelt i senga de første gangene.

Men om du finner noen som du liker, og som liker deg tilbake, så vil du nok ha en hyggeligere opplevelse enn "å bli drita og hoppe i høyet med førstevalget".

Men husk, sex må ikke være et mål for å bli kvitt jomfrudommen. Sex er heller ikke så utrolig viktig. Følelser og stemning er langt viktigere. Finn deg noen som liker deg tilbake, ta det rolig, så kommer det naturlig.

Tvinge seg selv til sex bare for å ha gjort det er så utrolig tullete. :)

Lenke til kommentar
:) Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år :)

Mener du hadde gjort det med gutter? Eller?

Kan nesten høres sånn ut ja ;) Tror man ville tjent masse på å "øve" seg på en gutt f.eks. før man hadde sex med en jente :) Misforstå meg rett, men om f.eks. det er to gutter som begge er venner, begge er hetero også men har frie sinn og godvilje til å eksperimentere, kanskje en smule bifil - hvorfor ikke prøve seg med hverandre bare for å ha fått det ut av veien?

:tease:

Lenke til kommentar
Kan nesten høres sånn ut ja ;) Tror man ville tjent masse på å "øve" seg på en gutt f.eks. før man hadde sex med en jente :) Misforstå meg rett, men om f.eks. det er to gutter som begge er venner, begge er hetero også men har frie sinn og godvilje til å eksperimentere, kanskje en smule bifil - hvorfor ikke prøve seg med hverandre bare for å ha fått det ut av veien?

Eg vil påstå at det ikke er helt det samme. Selvfølgelig, om man i det minste har gjort NOE med noen før så kan det jo hende man føler litt mindre press, men eg tror ikke presset forsvinner av den del.

Ikke for min del gjorde det det hvertfall :)

Lenke til kommentar
:) Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år :)

Mener du hadde gjort det med gutter? Eller?

Noty.

Sånt har man ONS for.

Lenke til kommentar

Du bør henge med andre, folk som spør om slikt er tydeligvis barnslige, å basere personligheter på om du er jomfru eller ikke er enda verre.

Når jeg ble spurt så sa jeg bare: "Det har du fint lite med å vite.", tydeligvis var hun ALTFOR barnslig for meg, noe som forklarer hvorfor jeg ikke orker å tilgi henne for andre (barnslige) ting.

Lenke til kommentar
Kan du forklare nærmere hvordan man blir avslørt som jomfru, med forutsetningen om at man er normalt oppegående?
Jeg går utifra at det er ungdomskole-gjeng det gjelder her og folk kan være ganske plagende i den alderen og rett og slett mobbe en for at en er jomfru. Noen tar lett på det, andre tar det litt tungt, hvem vil da bli plaget...og blir en først plaget så baller det lett på seg så derfor er det litt vanskelig for enkelte å svare på om en er jomfru eller ikke.

Jeg hadde ingen problemer med å si at en var jomfru, både til henne jeg lå med for første gang og til de som spurte.

Lenke til kommentar

Jeg var av den oppfatningen at alle hadde sex da jeg gikk på ungdomsskolen, men det viste seg at jeg var tredjemann ut blandt alle klassene på mitt klassetrinn, tredjemann fordi to på samme klassetrinn hadde seg :p

Den som spør er nok høyst sannsynlig jomfru selv, men på ungdomsskolen har med de "kule" og de "ikke-kule". De kule er jo selvfølgelig ikke jomfru, mens de ikke-kule aldri kommer til å få seg et ligg.

Min seier var: Jeg var en ikke-kul :wee:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke poenget i å vite slikt, det burde da forbli et tabu. ^^

Men du må for all del bare si sannheten, om de trekker utgangspunkter for personligheten din ut av det så er de tydeligvis ikke noen du burde omgås med.

Bedre å være jomfru enn løs! :wee:

Endret av Bob92
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...