JFM Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei. Er eg gutt på 17. Har ikke hatt sex Var ute for en tid tilbake. Drakk litt osv. Men før jeg ble beruset så var det en litten fjortis (sikkert rundt 15år) som spurte meg om jeg hadde hatt sex før. Det var ganske mange som hørte det, minst 3 stk. Husker ikke helt hva jeg svarte. Synes det er litt, vell... pinelig å svare at man er jomfru. Men synes også det er ganske frekt å spørre om dette. Tror at jeg hadde syntes det var frekt selvom jeg hadde hatt sex før. Hva syns dere? Har dere noen ide om om hva man kan svare? Tenker da på å svare på en sånn måte at den som spurte deg føler seg dum. Føler ikke at det holder å svare: "jeg knuller morra di hver helg" Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kan ikke du bare si at du er jomfru da? Det er jo ikke noe dirkete negativt i det. Ditt eget seksualliv er jo egentlig bare din private ting (evt partneren din sitt også). Hva folk mener om det å være jomfru skal de i grunnen bare drite i, det har ikke noe med de å gjøre. Om ditt valg er å vente til du har funnet deg en du liker veldig godt så er jo dette ditt valg Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år Lenke til kommentar
MarraG17 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Alle tror at jeg har gjort det, etter et par rykter, så løpet er kjørt for meg. Men helt enig at det er flaut å si man er det. Jeg får det ikke til her engang xD For fremmede er det jo bare å lyve, mens med venner bør man vel si sannheten. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sannheten... Hva har man å tape på det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Man sier sannheten, om man vil. Vil man ikke så sier man at det har vedkommende ikke noe med. Men når du sier "nei", eventuelt, så si det med selvtillit. Ikke avslør at det plager deg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Sannheten... Hva har man å tape på det? Respekt? Endret 10. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Svar ja eller nei, alt etter kva som er sant, og gje eit inntrykk av at du ikkje føler deg ubekvem eller plaga av det du har svart. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Respekt? Tro meg, den dagen du blir avslørt som en jomfru, når du har sagt noe annet, da mister du respekten... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Respekt? Tro meg, den dagen du blir avslørt som en jomfru, når du har sagt noe annet, da mister du respekten... Men det jeg vil er å svare på en sånn måte at jeg ikke svarer på om jeg har gjort det eller ikke. Ble litt kronglete formulert Endret 10. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Då kjem dei uansett til å anta at du prøver å snakke deg unna det fordi du er jomfru, med mindre du kjem med ein veldig god vits. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Javel. "Det skal du ta rennefart å drite i" - Noe sånt...? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Då kjem dei uansett til å anta at du prøver å snakke deg unna det fordi du er jomfru, med mindre du kjem med ein veldig god vits. Trenger ikke være en vits. men en kommentar. Og det er denne kommentaren jeg vil ha i denne tråden Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er to enkle alternativ for deg, JFM: 1. Bare innse at du er en jomfru, og det er ikke noe stress med det... 2. Få deg et ligg...? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det er to enkle alternativ for deg, JFM:1. Bare innse at du er en jomfru, og det er ikke noe stress med det... 2. Få deg et ligg...? 1. Det har jeg gjort. Men synes ikke alle andre trenger å vite at jeg er det. 2. Lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da svarer du bare at det har vedkommende ikke noen ting med... Keep it simple Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ser ikke helt problemet ... Tenker du på spørsmål fra jenter eller gutter? "Om jeg var det ville verden gått glipp av noe stort"? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen du kjenner? Bare si det som det er. En tilfeldig fjortis? Nonyabizznitch. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Sannheten... Hva har man å tape på det? Respekt? Jeg syns det står mer respekt av det å stå med rak rygg og si sannheten, enn å komme med en eller anna dårlig kommentar for å prøve skjule det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg