Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva svarer man når noen spør om man er jomfru?

JFM

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er eg gutt på 17. Har ikke hatt sex :(

Var ute for en tid tilbake. Drakk litt osv. Men før jeg ble beruset så var det en litten fjortis (sikkert rundt 15år) som spurte meg om jeg hadde hatt sex før. Det var ganske mange som hørte det, minst 3 stk. Husker ikke helt hva jeg svarte. Synes det er litt, vell... pinelig å svare at man er jomfru. Men synes også det er ganske frekt å spørre om dette. Tror at jeg hadde syntes det var frekt selvom jeg hadde hatt sex før. Hva syns dere?

Har dere noen ide om om hva man kan svare? Tenker da på å svare på en sånn måte at den som spurte deg  føler seg dum.

Føler ikke at det holder å svare: "jeg knuller morra di hver helg"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke du bare si at du er jomfru da? Det er jo ikke noe dirkete negativt i det. Ditt eget seksualliv er jo egentlig bare din private ting (evt partneren din sitt også). Hva folk mener om det å være jomfru skal de i grunnen bare drite i, det har ikke noe med de å gjøre. Om ditt valg er å vente til du har funnet deg en du liker veldig godt så er jo dette ditt valg :) Selv hadde jeg ikke sex med en jente før jeg selv var 18 år :)

Lenke til kommentar

Alle tror at jeg har gjort det, etter et par rykter, så løpet er kjørt for meg.

Men helt enig at det er flaut å si man er det. Jeg får det ikke til her engang xD

For fremmede er det jo bare å lyve, mens med venner bør man vel si sannheten.

Lenke til kommentar
Respekt?

Tro meg, den dagen du blir avslørt som en jomfru, når du har sagt noe annet, da mister du respekten...

Men det jeg vil er å svare på en sånn måte at jeg ikke svarer på om jeg har gjort det eller ikke.

Ble litt kronglete formulert

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Då kjem dei uansett til å anta at du prøver å snakke deg unna det fordi du er jomfru, med mindre du kjem med ein veldig god vits.

Trenger ikke være en vits. men en kommentar. Og det er denne kommentaren jeg vil ha i denne tråden

Lenke til kommentar
Det er to enkle alternativ for deg, JFM:

1. Bare innse at du er en jomfru, og det er ikke noe stress med det...

2. Få deg et ligg...?

1. Det har jeg gjort. Men synes ikke alle andre trenger å vite at jeg er det.

2. Lettere sagt enn gjort

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...