Gå til innhold

BK: Huggorm på stien

Gjest Slettet-77do0b

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Var ute og gikk i går og møtte på denne karen i gresset.

En pysete hånd sørget for at jeg ikke fikk tatt noe nærmere og mer detaljert. Endret litt kurver, blur og lagt på en kanskje upopulær ramme. =)

post-136301-1218395205_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Fikk tatt noen til som ble skarpere, men da ble ikke komposisjonen like bra, så da ble det til at jeg prioriterte dette. Men skal se om jeg kanskje får til noe med et av de andre bildene. Og får håpe at jeg er litt tøffere og lister meg nærmere neste gang jeg treffer på en ;)

Lenke til kommentar

For min del kan skarphet gjerne glatt overgå komposisjon! Sleng de ut, så kan vi se om de er dårlige som du ville ha det til. ^^

Hoggorm er rare dyr. Du låste han fint inn mellom noen gressstrå, men, som sagt, den skarpheten. Selv hadde jeg prøvd å ofre en finger eller to, og stukket kameraet litt lenger frem. Med mindre du er allergisk så dør du ikke uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det kommer med tiden det Eric ;)

Det ble kanskje ikke så alt for mye skarpere som jeg skulle ha det til, så det spørs om jeg kanskje skal ta på meg tøffebuksene og lete etter huggorm i morgen også. :)

post-136301-1218397969_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

post-136301-1218398424_thumb.jpg

Sånn? Men med min flaks så er det sikkert en evighet til neste gang jeg ser en huggorm, så da får jeg til gjengjeld være bedre forberedt med bedre objektiv ;)

post-136301-1218397969_thumb.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det ble desverre ikke til at jeg la meg ned. Det ble en litt stressende situasjon for med to nervøse kvinnemennesker (hvorav den ene er dama) står og stresser litt i bakgrunnen, så ville jeg prøve på noen gode forsøk og dra videre. =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...