Audiodoffen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei, fikk denne av en kompis da han skulle oppgradere til større pc, så har nettop blitt vant med den, men er noen ting jeg gjerne vil gjøre bedre, så håper dere kan hjelpe en stakkars pc amatør 1, de piltastene på sidene som skal styre musikken, jeg bruker Mediamonkey, og valg av spor frem å tilbake går fint, men ved play/pause så starter WMP, og det skal den ikke, så hvordan fikser jeg dette, og får Mediamonkey til å bli styrt av piltastene? Og den knappen helt nederst(nedom musikktastene) er veldig lett å komme borti som videre aktiverer et sånn brenne program som fulgte med Vista`en, vil ikke ha den aktivert den knappen. Og noen måte jeg kan gjøre Vista`n raskere og eventuelt bli kvitt ALLE programmer jeg ikke har behov for idet hele tatt som følger med, eventuelt også Acer program, vet ikke hva som er lurt å ikke lurt å slette skjønner dere Og får også opp en error melding ved start om at den ikke kan finne/hente noe med Adobe, den medlinga vil jeg ha vekk Håper dette ikke ble alt for mye bry for dere, Mvh Joachim Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Ser også at jeg kan oppgradere fra 3 til 4 gb ram, lønner det seg rett å slett? Er Intel Core 2 Duo T55550 1,83 ghz. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ser også at jeg kan oppgradere fra 3 til 4 gb ram, lønner det seg rett å slett? Er Intel Core 2 Duo T55550 1,83 ghz. Nei det lønner seg ikke, du får ikke utnyttet 4gb-ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå