Fisketorg Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Har et nvidia 9800 GX 2. Jeg kjører 1x 17" CRT og 2x 19"LCD altså 3 skjermer via 2x DVI utganger og 1x HDMI utgang. Jeg får fint til å kjør i dualwiev foruten å kjøre spill på alle skjermene i Horizontal span/Stretch mode. som f.eks Flight simulator X. Har lett over alt og søkt men forstår ikke hvordan jeg kan aktivere Horizontal span/Stretch mode. Kan noen hjelpe? PS: Har vista Endret 20. september 2008 av Trekkspelmannen Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Du skal finne det under nvidia control panelet. Display - Set up multiple displays. På listen der kan jeg velge span. Lenke til kommentar
Fisketorg Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Du skal finne det under nvidia control panelet. Display - Set up multiple displays. På listen der kan jeg velge span. Akkurat det jeg ikkee kan :/ bare velge mellom "Single" "Clone" og "Dualview" Lenke til kommentar
Boye Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Et problem det der, man får ikke uten videre SPAN over flere enn 2 skjermer fordi hver GPU/"kort" kun har 2 utganger. openGL er bedre der, men kan anbefale SoftTH hvis du vil forsøke spilling over flere skjermer uavhengig av skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå