Splaxter Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 jeg hadde nettopp bursdag og skulle kjøpe noe metallica klær på en musikk butikk som heter www.grindstore.com, og jeg fant det jeg ville ha og det kosta 90pund og jeg skrev in mamma's info og fikk tilbakemelding at det ikke funka, men jeg hadde nettopp brukt i en annen nettbutikk, Grindstore er fra UK og den andre butikken var norsk har det noe forskjell hun har ø i navnet og har visa gold Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 Prøvd med o istedenfor ø? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Bestilte du i hennes navn? Noen ganger må bestillers navn stemme overens med kortinnehavers navn. ...og skriv navnet eksakt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Når man har særnorske bokstaver i navnet sitt skal det ikke skrives med O for Ø. Æ = AE Ø = OE Å = AA Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 13. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Takker for alle svar men fixa det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan? Greit å skrive løsningen du brukte, i tilfelle ander folk søker Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 mamma har bankort med visa og et rent visa kort, brukte bankorte da funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå