avona Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Er du en som har problem med og få fram "lokal tilkobling" med "nvidia nforce networking controller"? vell jeg har svaret. Med disse enkle punktene vil du få fram "lokal Tilkobling" på mine nettverkssteder. 1. start 2. kontrollpanel 3. skrivere og annen maskinvare 4. system(oppe i venstre på skjermen) 5. masinvare 6. enhetsbehandling 7. høyreklikk "nvidia nforce networking controller" 8. avinstaller 9. restart datan 10. gjør så alle steg fram til 6. 11. du vil se at det er en gul "!" der. og under den står det Ethernet ellernoe slikt 12. Installer den, og det vil komme opp 4 ting og velge mellom når den er ferdig med og søke den. 13. velg den av dem som er for din data(mener xp/2000/HE alt ettersom) 14. klikk "ok" for og la den installere. mangen punkt men letteste måten syns jeg. Håper dette hjalp deg. Endret 10. august 2008 av avona Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har du nettverkskort med nødvendige drivere installert? Hva slags maskin er det? Lenke til kommentar
avona Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 har sett at dette ikke er så sjeldent og håper noen vett hva er trenger hjelp med. Nettverkskortet er: nvidia nforce networking controller. (tilfelle jeg ikke har nødvendige drivere. Hvordan installerer jeg dem?) hva mener du med maskin? Lenke til kommentar
avona Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 problemet er nå løst, og for dem som lurer så skal jeg lage en enkel guide for og få det til på den måten jeg gjorde det på. 1. start 2. kontrollpanel 3. skrivere og annen maskinvare 4. system(oppe i venstre på skjermen) 5. masinvare 6. enhetsbehandling 7. høyreklikk "nvidia nforce networking controller" 8. avinstaller 9. restart datan 10. gjør så alle steg fram til 6. 11. du vil se at det er en gul "!" der. og under den står det Ethernet ellernoe slikt 12. Installer den, og det vil komme opp 4 ting og velge mellom når den er ferdig med og søke den. 13. velg den av dem som er for din data(mener xp/2000/HE alt ettersom) 14. klikk "ok" for og la den installere. mangen punkt men letteste måten syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå