tor-ivar.hals Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Første forsøk på makrofotografering... Canon 20D og EF-S 60mm makrolinse. Lett justering av farge og kontrast i photoshop. Kom gjerne med kommentarer :-) Hva kan jeg gjøre bedre/annerledes? Endret 10. august 2008 av tor-ivar.hals Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 fin bg, men ble distrahert av de andre blomstene som er uskarpe :/ Hadde vært et flott bilde om de andre blomstene ikke hadde vært der tror jeg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Har du bommet med fokus eller er blomsten så uskarp (den gule greien i midten av blomst) ? Endret 10. august 2008 av Inc Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) I mine øyne er det de uskarpe blomstene som gjør mye av bildet. Fine fargetoner. At det ser uskarpt ut er vel bare som følge av svært smal dybdeskarphet. Hvis dette var første forsøk må jeg si du er bra i gang. Edit: trykkfeil rettet. Endret 10. august 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå