Gå til innhold

Tabula Rasa - Noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter et nytt MMORPG-spill, men har aldri falt for Worlf of Warcraft, Everquest og de spillene. Etter som jeg har forstått er Tabula Rasa litt mer FPS-inspirert, og det virker spennende, men er det mange som spiller det?

Og finnes det en trial jeg kan prøve av spillet?

 

-Håvard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet floppet dessverre relativt hardt når det kom ut, så jeg kan ikke tenke meg det er så veldig mange som spiller det for tida. Går jo an å teste om du liker Warhammer Online, det kommer ut 18. september. Mye mer PvP orientert gameplay enn WoW og de andre spillene, og man kan faktisk lvle igjennom ren PvP.

Lenke til kommentar

Enda et floppet MMO er jeg redd for. :p

 

Alt som er ute etter WoW av MMO'er har totalt feilet så det finnes ikke spillere. Eneste sjansen er de som akkurat skal til å komme ut, i håp om at de er gode nok til å få en solid spillerbase.

 

EVE Online er vel egentlig det eneste reelle alternativet til WoW, om du er fan av romskip og den greia der.

Lenke til kommentar

Anarchy Online er verdt å prøve. Det er ca. 30,000 år fram i tid.

 

Grafikken er litt gammel, men har aldri gjort meg noe. De holder også på med å oppgradere grafikkmotoren.

 

edit: Anarchy Online Classic er gratis, men man må betale abbonement hvis man kjøper tilleggspakker.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Mange takk! Jeg har hatt lyst til å teste dette lenge, men har jo ikke lyst å kjøpe det bare for å finne ut at det ikke er noe særlig.. og har aldri finni en gratis trail.. før nå.

 

Jeg er lei sånne fantasy MMOS's som kommer på samlebånd. Så er jo spennende med noe annet? (nå har jeg ikke testa Tabula enda, så for jo se men)

 

Jeg spiller forresten EVE enda;)

Lenke til kommentar
Mange takk! Jeg har hatt lyst til å teste dette lenge, men har jo ikke lyst å kjøpe det bare for å finne ut at det ikke er noe særlig.. og har aldri finni en gratis trail.. før nå.

 

Jeg er lei sånne fantasy MMOS's som kommer på samlebånd. Så er jo spennende med noe annet? (nå har jeg ikke testa Tabula enda, så for jo se men)

 

Jeg spiller forresten EVE enda;)

 

 

Er jo ikke akkurat noen smågutt som har laget Tabula Rasa (Richard Garriot).... samme mannn som lagde Akalabeth, Ultima serien, samt Ultima Online.

Lenke til kommentar
Enda et floppet MMO er jeg redd for. :p

 

Alt som er ute etter WoW av MMO'er har totalt feilet så det finnes ikke spillere. Eneste sjansen er de som akkurat skal til å komme ut, i håp om at de er gode nok til å få en solid spillerbase.

 

EVE Online er vel egentlig det eneste reelle alternativet til WoW, om du er fan av romskip og den greia der.

 

Mener du seriøst at det ikke har kommet noen MMO'er siden WoW som ikke har feilet? Seriøst?

Lenke til kommentar

Hvis noen av disse MMO'ene hadde floppet så hadde INGEN spilt dem. Lastet ned trial til TR, og det var fult av folk i chatten(trial kontoer kan ikke chatte i general). Så det sier jo litt.

 

Age of Conan lever godt, det er mange som ble skuffet... Men det er fortsatt mange som liker spillet og fortsetter.

 

Lord of the rings online, mange der også.

Lenke til kommentar

Jeg spillte TR lenge , har endel karakterer på lvl 30+ . Absolutt verdt å prøve , bra action.De har et system der man kan klone karakteren sin en hvis antall ganger avhengig av hvor mange tokens man har . Mens man leveler kommer man til "karriere"-valg der klassen indeles i nye grener .Jeg satte kontoen på vent mens de fikset noen bugs , jeg kom aldri tilbake fordi AoC kom . Nå står også denne kontoen på vent :p .

Lenke til kommentar
Enda et floppet MMO er jeg redd for. :p

 

Alt som er ute etter WoW av MMO'er har totalt feilet så det finnes ikke spillere. Eneste sjansen er de som akkurat skal til å komme ut, i håp om at de er gode nok til å få en solid spillerbase.

 

EVE Online er vel egentlig det eneste reelle alternativet til WoW, om du er fan av romskip og den greia der.

 

Mener du seriøst at det ikke har kommet noen MMO'er siden WoW som ikke har feilet? Seriøst?

 

Jepp det mener jeg helt seriøst. Vennligst nevn 1 spill som har hatt suksess etter WoW, og med definisjonen av suksess mener jeg da at de har en solid spillerbase og faktisk tjener gode penger på spillet.

 

Etter min mening har MMO'er som har under 1% av spillerbasen til det globale MMO markedet feilet hardt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...