Gå til innhold

Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer driver!

Gjest Slettet+918234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+918234

Lastet ned de siste driverene til Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer her om dagen. De skulle vist fikse en del bugs når man kjøre Vista.

Versjonen jeg lastet ned heter: 2.18.0004 og ble lastet ned ifra Soundblaster sine sider.

Nå virker bare lyden i center og litt i fronten. Subben er det så vidt lyd i og kvaliteten på lyden er helt ræva. Har avinst og lagt inn den gammle driveren, men virker som den nye driveren har kødda til en hel del.

Når jeg kjøre test høyttalere i lydprogrammet så er det lyd i alle høytalerene..

Er det noen som har vært borti samme problemet med de nye driverene ifra Soundblaster?

Hvordan kan jeg klare å få tilbake lyden min?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Lastet ned de siste driverene til Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer her om dagen. De skulle vist fikse en del bugs når man kjøre Vista.

Versjonen jeg lastet ned heter: 2.18.0004 og ble lastet ned ifra Soundblaster sine sider.

Nå virker bare lyden i center og litt i fronten. Subben er det så vidt lyd i og kvaliteten på lyden er helt ræva. Har avinst og lagt inn den gammle driveren, men virker som den nye driveren har kødda til en hel del.

Når jeg kjøre test høyttalere i lydprogrammet så er det lyd i alle høytalerene..

Er det noen som har vært borti samme problemet med de nye driverene ifra Soundblaster?

Har mye av de samme problemene, fikk ny pc i går, så driver å pusler med å fikse lyden. Har gjort samme som deg, med nye drivere ble det litt bedre, men fortsatt mye støy, og volumkontrollen er ikke helt riktig kalkulert.

Hvis du har funnet ut noe, så tar jeg gjerne imot tips

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234

Har mye av de samme problemene, fikk ny pc i går, så driver å pusler med å fikse lyden. Har gjort samme som deg, med nye drivere ble det litt bedre, men fortsatt mye støy, og volumkontrollen er ikke helt riktig kalkulert.

Hvis du har funnet ut noe, så tar jeg gjerne imot tips

Jeg installerte vista på nytt og la inn de nyeste driverene, men lyden ble skikkelig kjip da også. Subben virker nesten ikke. Jeg har lagt inn de gamme driverene igjen og da virker det bra...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918234
Slå av CMSS-3D og sett 5.1 i Creativ Audio console

Prøvde det, men det ble ikke noe bedre på min maskin. Jeg skrudde av og på alle slike ting når jeg testet. Ikke bra synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...